Gå til innhold

Vil bare si forum.HW.no er bare konge!

Anbefalte innlegg

Jeg satt her just og skreiv et innlegg her og merket at jeg plutslig er gøy å skrive og at jeg begynte å skrive sykt mye etterhvert :D

HW.no skiller seg veldig ut fra veldig mange andre data-forum, som win-xp.no ,

Det som er bra her, at man ikke får bekreftelese på at innlegget er lagt inn osv.

Bra design!

Bra nyhter som oppdaters veldig ofte , tommel opp til HW :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sinnsykt bra forum ja :D !!

De fleste "datafolk" (som jeg kaller oss ;) ) vet nok av dette forumet.

Og dette er bra, ihvertfall hvis det er noe du lurer på, fordi du i 99,9% av tilfellene får svar på det du lurer på ! :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg satt her just og skreiv et innlegg her og merket at jeg plutslig er gøy å skrive og at jeg begynte å skrive sykt mye etterhvert :D

HW.no skiller seg veldig ut fra veldig mange andre data-forum, som win-xp.no ,

Det som er bra her, at man ikke får bekreftelese på at innlegget er lagt inn osv.

Bra design!

Bra nyhter som oppdaters veldig ofte , tommel opp til HW :thumbup:

:thumbdown::nei:

Lenke til kommentar

Veldig bra forum ja. Hjelp til det meste, selv om det kommer litt "hjelp" som kanskje ikke er helt bra. Merkelig nok må alltid noen fortelle om ting de ikke har den store peilingen på. Pass på. ;)

Lenke til kommentar

Joda, forumet er bra det, gitt at det leses med sunn fornuft og saltbøssa innen rekkevidde.

Dog ser jeg et problem i det at stadig flere personer som egentlig ikke vet hva de snakker om svarer bastant på innlegg og spørsmål. Er det å forvente for mye av folk at de skal tenke over om de har noe fornuftig å komme med før de poster?

Lenke til kommentar
Joda, forumet er bra det, gitt at det leses med sunn fornuft og saltbøssa innen rekkevidde.

Dog ser jeg et problem i det at stadig flere personer som egentlig ikke vet hva de snakker om svarer bastant på innlegg og spørsmål. Er det å forvente for mye av folk at de skal tenke over om de har noe fornuftig å komme med før de poster?

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...