Torjus Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg satt her just og skreiv et innlegg her og merket at jeg plutslig er gøy å skrive og at jeg begynte å skrive sykt mye etterhvert HW.no skiller seg veldig ut fra veldig mange andre data-forum, som win-xp.no , Det som er bra her, at man ikke får bekreftelese på at innlegget er lagt inn osv. Bra design! Bra nyhter som oppdaters veldig ofte , tommel opp til HW Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Helt enig, klart det beste dataforumet.. (vet ikke om noen andre da men ) Har alltid brukt hw!! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Er vell fordi vi har en meget stor og varierte brukergruppe her, ofte vi får hjelp til ting oig tang når vi trenger det. Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Sinnsykt bra forum ja !! De fleste "datafolk" (som jeg kaller oss ) vet nok av dette forumet. Og dette er bra, ihvertfall hvis det er noe du lurer på, fordi du i 99,9% av tilfellene får svar på det du lurer på ! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) o ye all hail hw.no men det er jo ikke bare hw.no som fortjener kreditt, hva med alle søstersidene? jeg "hailer" dem litt og jeg Endret 8. mai 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg satt her just og skreiv et innlegg her og merket at jeg plutslig er gøy å skrive og at jeg begynte å skrive sykt mye etterhvert HW.no skiller seg veldig ut fra veldig mange andre data-forum, som win-xp.no , Det som er bra her, at man ikke får bekreftelese på at innlegget er lagt inn osv. Bra design! Bra nyhter som oppdaters veldig ofte , tommel opp til HW Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 All ære til hw.no sitt forum og alle de andre søstersidene Spesiellt Gamer.no Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det er jo brukerne selv som utgjør "forumet", hardware.no-nettverket stiller bare med rammene. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 2 Ting!! Hw.no über bra!! + Hvem sier hw.no ikke er bra?????? De er nuuuuubs da Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det er jo brukerne selv som utgjør "forumet", hardware.no-nettverket stiller bare med rammene. Men de stiller med en "darn good" ramme og da Meget bra sider, med Utorlig bra forum! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Veldig bra forum ja. Hjelp til det meste, selv om det kommer litt "hjelp" som kanskje ikke er helt bra. Merkelig nok må alltid noen fortelle om ting de ikke har den store peilingen på. Pass på. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Joda, forumet er bra det, gitt at det leses med sunn fornuft og saltbøssa innen rekkevidde. Dog ser jeg et problem i det at stadig flere personer som egentlig ikke vet hva de snakker om svarer bastant på innlegg og spørsmål. Er det å forvente for mye av folk at de skal tenke over om de har noe fornuftig å komme med før de poster? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Joda, forumet er bra det, gitt at det leses med sunn fornuft og saltbøssa innen rekkevidde. Dog ser jeg et problem i det at stadig flere personer som egentlig ikke vet hva de snakker om svarer bastant på innlegg og spørsmål. Er det å forvente for mye av folk at de skal tenke over om de har noe fornuftig å komme med før de poster? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Kunne ikke vært mer enig -Så hvis hw.no folka føler seg litt nedfor, så er det bare å lese denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå