Gå til innhold

Frozen Throne Cup

Anbefalte innlegg

GamesFreak.net arrangerer i sammarbeid med CyberHouse i Bergen Warcraft Frozen Throne cup, der du kan vinne fete premier, bl.a. Warcraft: Reign of Chaos Editors Collection. Cupen vil foregå i CyberHouse sine lokaler i Bergen, og dato for cupen er satt til Lørdag 22 Mai.

CyberHouse er en av de mest populære nettcafeene i Bergen, og i ett sammarbeid med GamesFreak vil det bli arrangert forskjellige cuper, spilltreff og konkuranser. Og som en innledning på dette sammarbeidet, blir det holdt en cup i det populære spillet Warcraft 3 Frozen Throne. Du trenger ikke egen PC eller spillet for og være med, bare møt opp, spill, og hvis du er god nok stikker du av med fete premier.

Les alt + info på på GamesFreak

Tenshi :cool:

Moderatorer: Ser dere dette på som reklame får jeg beklage, alt jeg vil med dette innlegget er og informere om en happening, noe som jeg tror spillere vil sette pris på. Ikke noe som helst ment som reklame, jeg tjener ikke NOE på dette selv.

Endret av Tenshi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er klar over at det ikke er mulighet for alle og være med på noe slikt, siden det er i bergen.

Men i flere år har nå oslo og resten av østlandet hatt slike ting, og det er på tide at det kommer noe her på vestlandet også.

Jeg kan garantere at det vil komme flere slike ting som dette, ikke bare for War3.

Tenshi B)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...