Arangaras Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Uansett kva slags musikksjanger du likar, så må ein berre bli glad av denne songen: Wig Wam Bam! med Black Lace. Dei har ikkje originalen, den er det Sweet som har. Den er so lystig den songen at eg ikkje veit kor eg skal gjere av meg når eg høyrer på den. "Try a little touch, try a little too much, just try a little WIG WAM BAM!" Wee! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hmm...blir da i ganske godt humør av Happatai - Yatta.. men du må vell ha sett videoen før du kan få full glede Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Trang Fødsel - Lykkelige meg Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Trang Fødsel - Lykkelige meg Må vel kanskje legge til Kursiv også.... har en sånn smittsom groove iallefall.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Postgirobygget - En solskinnsdag og Idyll Green Day - Time of your Life Kurtis Blow - The Breaks Bellini - Samba de Janeiro Dr Dre - Still D.R.E. Side Brok - Snop og 1-2-3-FYRE Outlandish - Aicha Tarkan - Simmarik Tre Små Kinesere - Klassebildet Eagle Eye Cherry - Save Tonight Lenke til kommentar
viking7 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Infinity - Happy Skikkelig sommersang som du blir happy av å høre Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Infinity - Happy Skikkelig sommersang som du blir happy av å høre Mer trist egentlig.. Det er jo s vanvittig crappy.. edit: skrivefeil Endret 25. mai 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sugerbomb - Hello George Baker Selection - Little Green Bag Creedence - Born To Move Deetah - El Paraiso Rico Chris Rea - I Can Hear Your Heartbeat Supremes - The Happening Dj Bobo - Somebody Dance With Me Bloodhound Gang - Bad Touch Her bør det sannelig være noe for enhver! Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Skikkelig god sommersang som man blir i godt humør av: Weezer - Island In The Sun Lenke til kommentar
SoW Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Black Ingvars-Sjung Och Vär Glad Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Steve Morse Band - Stressfest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå