sweetness Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Nå som sommeren har hoppet fram fra himmelen trenger jeg noe gla'musikk Alt fra rock til hip-hop eks. på hvilke baner jeg tenker i Lostprophets - Last summer Sugarcult - Bouncing off the walls Lit - Everybody's cool Feeder - Seven days in the sun Wheatus - A little respect Timbuktu - The bottom is nådd Will Smith - Miami The Supermen lovers - Starlight The Beautiful south - Look what I found in my beer Richard Blackwood - 1,2,3,4 Get with the wicked har du et tips, så post det Lenke til kommentar
Bach Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Way down south (110 in the shade) - John Fogerty I dag var det rett og slett for varmt i Oslo. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Siden mange kommer til å nevne nye hits så kan jeg ta med noen eldre Dune - har endel bra 2 unlimited - Noe bra C&C Music Factory - Gonna make you sweat Bomfunk MC's - We are atomic og Super electric Kosheen - Catch U (Ferry Corsten remix) Driftwood - Freeloader (Lasgo Remix) Outkast - Hey ya Svenson & Gielen - Twisted Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Feeder - Seven Days In The Sun er jo en vinner da.. (ser du har listet opp den) Andrew W.K. - We Want Fun Feeder - Find The Colour Foo Fighters - Learn To Fly Foo Fighters - Life Of Illusion Red Hot Chili Peppers - Around The World The Ataris - The Boys Of Summer The Ataris - Radio #2 The Ramones - California Surf Weezer - Possibilities Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Life of illusion --> hvilken plate er den på ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Den er ikke på noen plate, det er en B-side.. Det er faktisk Taylor (trommisen) som synger! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Pink Floyd - Coming Back to Life OutKast - Hey Ya P.O.D. - Alive Endret 23. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Spin Doctors - Two Princes Eels - Mr. E's Beautiful Blues Guns n Roses - Paradise City H-Blockz(sp?) - I Got The Power Zebrahead - Playmate Of The Year Ugly Kid Joe - Everything About You De jeg kom i farta. Er uten tvil musikk jeg forbinder med sommer i stor grad, men det har vel kanskje muligens litt med at de er blitt hørt mest om sommeren utendørs Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Rusted Root - Send me on my way ellers er jeg veldig enig med paradise city og two princes! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Santana - Smooth Clash - Rock the Casbah Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Sputnik, Kåbbåi Laila og Svenno. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Må jo ikke glemme Bryan Adams - summer of `69 da. Ikke en sommer uten Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Lou Reed - Perfect day Er det en sang som gir meg litt håp i verdagen så er det den! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Otis Redding - Sitting on The Dock of The Bay Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Lit - A Place In The Sun.. hele plata that is Grei sommermusikk. Endret 21. mai 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hørte eg "ring ring ring ring ring ring ring....BANANAPHONE!" Det er en cd som heiter noke lignande som blaxplotation....sang nr 3 på en av cdane der....(dobbeltcd trur eg, om det ikkje er 4?) den er rå.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hørte eg "ring ring ring ring ring ring ring....BANANAPHONE!" Ring ring ring ring ring ring... BANANAPHONE! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Foo fighters - times like these Foo fighters - everlong ( kanskje ikke veldig sommersang men fin er den) Foo fighters - learn to fly ( men den nevnte noen istad) Kosheen vs. Dj Tiesto - hidden flight ( hide u vs. flight 643 bootleg) R. Kelly - ignition remix <- den ER sommer den sangen der ass... Manu Chao er jo sommerlig musikk da. Iggy Pop - never met a girl like you before *innså nettop at jeg burde investere i en cd-spiller til båten min * Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Clash - Rock the Casbah artig sang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå