EviLEddiE Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Det ble gjort med NVIDIA sin Dawn-demo, og nå også for ATIs Ruby-demo. Forumbrukeren "Colourless" hos Beyond3D har etter bare 2 1/2 dag fra demoen ble lansert, klart å lage en wrapper som lar folk med Radeon 9500 og oppover, samt alle med GeForce FX, nyte Ruby i (nesten) all sin prakt. Wrapper'ne kan lastes ned her (tredje siste innlegg på side 4). Imponerende saker Endret 8. mai 2004 av EviLEddiE Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 var jævlig tøft, sånn ser det ut hos meg Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 http://www.users.on.net/triforce/ruby/ Bra jobb av Colourless Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hvor får jeg lasta ned selve demo'en da? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Imponerende demo, gikk helt flytende på 9800xt.. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ikke akkurat lynraskt på FX5800... DOF effekten er imidlertid umåtelig stilig. R3X0-brukere kan glede seg til Colourless får fikset den for dere óg. (Siden dere sikkert, i motsetning til meg, vil få oppleve tosiftede framerates.) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Gikk temmelig tregt på mitt system også, selv med multisamplewhatsits=1 og 600x400 oppløsning. Pussig i grunnen, siden jeg har [email protected] og R9800Pro->XT@427/747. Kanskje jeg skal prøve igjen med en "clean" install senere. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 funka utrollig bra. Har lagt ut flere screenshots samt systemspecc her. http://home.online.no/~henryw/Diverse/Ati....he.DoubleCross/ Lenke til kommentar
qwert Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Gikk temmelig tregt på mitt system også, selv med multisamplewhatsits=1 og 600x400 oppløsning. Pussig i grunnen, siden jeg har [email protected] og R9800Pro->XT@427/747. Kanskje jeg skal prøve igjen med en "clean" install senere. Satte du AGP-aperture til max i BIOS? Uten dette var det ca. 3SPF her. Med ble det 7-13FPS 640x480 uten AA og 2-5FPS med standard instillinger. Har sett at 9800 brukere sier den går over 20 jevnt, men som et slideshow uten å sette opp apereture da demoen bruker nesten 260MB med textures. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Gikk temmelig tregt på mitt system også, selv med multisamplewhatsits=1 og 600x400 oppløsning. Pussig i grunnen, siden jeg har [email protected] og R9800Pro->XT@427/747. Kanskje jeg skal prøve igjen med en "clean" install senere. Satte du AGP-aperture til max i BIOS? Uten dette var det ca. 3SPF her. Med ble det 7-13FPS 640x480 uten AA og 2-5FPS med standard instillinger. Har sett at 9800 brukere sier den går over 20 jevnt, men som et slideshow uten å sette opp apereture da demoen bruker nesten 260MB med textures. Neh, jeg gadd ikke å sette opp AGP-aperturen akkurat nå, så det er sikkert det. Driver med for mye for øyeblikket til at jeg har lyst til å reboote. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har lagt ut flere screenshots samt systemspecc her. Hva var frameraten på et 9800XT? Her er et shot med de samme shaderene som R3X0 (foreløpig) må bruke. Mye raskere også på FX, men fortsatt grusomt tregt. Ser ikke like bra ut, dog. (Heh... Hva hjelper det med 'mere fleksible' PS2-shadere når *alle* PS2-shadere er for trege til å brukes på vettig måte? Lite.) Håper HL2 (eller noe annet 'nestegenerasjons' spill kommer ut til sommeren så jeg har en unnskyldning til å svi av litt feriepenger på nytt grafikkort. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hvordan får jeg opp fps da? editere ini fila med noe? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hvordan får jeg opp fps da? editere ini fila med noe? Fraps er din venn. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) når fraps var enabla gikk det litt tregere å laste demoen,, og spesielt når jeg tok screenshots, på den screenshotsen jeg har lagt opp hadde jeg 45 fps som sank til 16 fps når tga ble skrevet , så det gir egentlig liten mening å legge ut screenshot men har gjort det alikevel fant ut at fraps hadde en benchmarkmode og kjørte ut fps til en excel fil hvert sekund og her er den. Må også legge til at jeg IKKE har bootet på over en uke nå slik at dette kan ha negativ innvirkning på resultatet (nei jeg vil ikke boote nå for å få noen frames ekstra!) men når jeg kjørte demoen oppfattet jeg det som om jeg hadde mellom 25-85 fps og det virket smooth og greit. Average FPS ligger på 33. Tok også et screenshot i "stille" tilstand lik den som qwert hadde gjort og da ble fps mer korrekt. FPS Loggen fra FRAPS Endret 10. mai 2004 av WikingTOR Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 veldig stili gjort av colorless, jeg lasta ned demoen i overigår, og fikk den ikke til å kjøre på mitt 9800 pro 128 mb kort. blei lei meg å sletta progget, men hadde ikke tømt søplebøtta, så nå har jeg testa demoen allikevel, stili, sier jeg bare. må uppe agp størrelsen til 256, da jeg har den på 128, så det lagget litt når de store senene utspant seg, men det går bra allikevel. dødsbra demo, fortsett sånn ati, jeg er stolt over å eie ati Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Min var heller aldri under 20FPS. Skikkelig kul demo. X800Pro kort er bestilt. Bare å vente på at det skal komme inn på lager. Har ett lite håp om neste uke.......... Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Var omtrent "picture slideshow" for min del dette her he,he.. Sikkert litt for lite minne med mine 512Mb og Gecube 9600XT Extreme til å få dette til å gå "reint". Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ati.com Finner ikke http://www.ati.com/developer/demos/rx800.html http://www.ati.com/products/radeonx800/downloads.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå