Gå til innhold

RAM-prisene på vei ned?


Lond

Anbefalte innlegg

Ifølge prisguiden koster det kr. 340,- for TwinMos og NoName pc2700-minne på komplett.no og på mamoz.no.

 

Det jeg legger merke til, er at de er merket med "gult merke", altså at de ventes inne innen 7 dager. De som ligger inne koster over 800kr. Dette vil jeg tro tyder på at ramprisene er på vei ned.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det rare er at hvis du ser på den siden, ser du at de for 340,- har cl2,0-minne, mens de for 850kr har cl2,5.

 

Etter mine begrensede minnekunnskaper er 2,0 bedre enn 2,5 (mindre er bedre)

 

Er dette seriøst? Det virker meget troverdig da det er to butikker som har samme "tilbudet".

Lenke til kommentar

Prøv å bestille neon av disse! Ville legge til to sånne brikker sammen med en del annet fra Komplett å det ville den ikke legge i handlevognen! Sjekket de andre, og der var den ikke lengre på lager! Så vi får vente litt til, selv om prisen hadde passet veldig bra nå! :-)

Lenke til kommentar

Synes det er mange bra RAM tilbud her og der enda, selv om prisen liksom har steget...

 

Synes det er rart at det er kun RAM prisene som liksom går så mye opp og ned, de kan da ikke ha så mange jordskjelv som raser fabrikkene nedi korea eller hvor de nå tramper sammen brikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...