kristianv Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Gi meg noen grunner til å kjøpe symbian. Jeg for min del har mange, men kan dere ikke liste opp masser av plusser her da. (hvis det er et spesielt program du mener du kan gjøre noe med, helst legg ved en link) Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 søke? Grunnen er masse programmer... I forhold til for. eks Microsoft operativsystem så er det også veldig stabilt (Har ikke erfaring med Microsoft "SmartPhones" men mange som ikke er fornøyde) Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Mer konkrete forslag. Som hva du kan gjøre med enkelte program. Hva ville du sagt for å feks overtale en tviler? Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 da ville jeg sagt bruk søke funksjonen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det blir veldig forskjellig fra person til person. Jeg personlig er glad i spill på mobilen min. Har en P800 og en N-gage, som begge er smekkfulle med spill og mp3/ogg-filer. Noen syns derimot toppen av lykke er MSN/irc på mobilen. Symbian gir deg muligheten til å ha begge to, uten at det koster skjorten. Skulle du sitte på buss/tog/fly ofte, har du programmer som Avantgo (downloader nyheter fra bl.a. VG, Dagbladet, samt en haug andre utenlandske aviser og magasiner) eller ebook-lesere. Andre vil nyte godt av muligheten til å installere en heftig kalkulator uten å betale en formue for den, og andre ser filmer på mobilen sin. Du kan sammenligne det med to PC-er. Én hvor du har alt det viktigste installert (office-pakken, kabal og litt annet dill) og du ikke har muligheten til å installere noe nytt, og en annen PC hvor du kan installere hva du enn vil. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 For programanbefalinger anbefaler jeg deg å se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222076 For grunner til hvorfor velge Symbian er det jo bare til å se på hva disse programmene gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå