Gå til innhold

tilbakemld på 9100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, åssen er maskinen i bruk? Tror du er den første her som jeg veit om som har den. Kanskje du kunne fortalt oss litt...

Hadde litt problemer med den den første dagen, bl.a med at skjermen var lit grøtet på bilder og slikt. Men etter å ha vært litt i bruk ble det bra, skjermen er krystallklar, har ingen døde piksler eller noe slikt, den jobber meget raskt og best av alt, den støyer nesten ikke i det hele tatt! Jeg har nemlig forberedt meg på et jetfly, men lyden er så og si umerkbar, når man spiller, lager den heller ikke mer lyd! Dvs, i en VELDIG krevende sene, setter viftene inn litt ekstra, men ikke mye, og når man er inni spillingen, merker man ikke dette, altså lager den nesten ikke lyD!!!!!! (Grunnen til at jeg la merke til det var at jeg hadde skrudd av lyden, så jeg hørte viftene litt bedre,....ok ok ok, skal ikke mase mer om det.

Vel, når det gjelder tastaturet er det stort og EKSTREMT behagelig å skrive på, både touch padden og pointing sticken funkgerer helt utmerket.

Når det gjelder tungden på maskinen er jeg også litt imponert, trodde nemlig den skulle føles mye tyngre, jeg har tidligere brukt en notebook på 2.8kg, og jeg merker nesten ikke forskjell når jeg løfter denne.

Jah, maskinen drar i spill! Jeg kjører Far Cry på 1024*768 og det går helt strøkent, jeg ligger med et snitt mellom 40 og 60 FPS.... Jeg er super fornøyd, (det hender at FPS'en går over 60 og, men det er skjeldent,, dette gjelder også under 40, men det er enda sjeldnere, nesten aldri!!!!

Ve, nå har ikke stort mer å si i denne omgang, noe du lurer på ang. maskinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...