mortenhoel Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Heisann! Jeg har et lite problem her, som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt med.. Plutselig en dag når jeg slo på pc'n og gikk inn i "min datamaskin" så er dvd-romen og DVD-brenneren borte.! Jeg går inn i enhetsbehandlingen og finner begge to med et stort utropstegn på. Når jeg sjekker egenskapene står det i ramma for enhetsstatus: Windows lastet enhetsdriveren for denne maskinvaren, men kan ikke finne maskinvareenheten. (Kode 41) Jeg har prøvd det meste men får det ikke i orden igjen...noen som kan hjelpe til? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Løsning : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;314060 Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Gå inn i enhetsbehandlingen igjen og avinnstaller begge to. Restart marskina og se om de kommer opp igjen riktig. Endret 7. mai 2004 av ghbing Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Og problemet her er windows, ikke "annet om hardware". Feilpostet post, og stenges derfor. on topic: det å avinnstalere dem i enhetsbehandling for så å restarte maskinen fungerer i de aller fleste tilfellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg