Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

UTROLIG høy hastighet på dc++ (med bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvis han lastet ned den filen på den tiden da, og han har den fullstendige versjonen av den, hvorfor skulle han ikke ha oppnådd den hastigheten? Husk! - Det har regnet både frosker og fisker før!

Hahaha! Ja det var nok et mirakel av gud som gjorde det!!

 

Les litt om spesifikasjonene til ADSL før du driter deg loddrett ut.

 

Maks hastighet for ADSL er 8mbit downstream, og 1mbit upstream...

Teori & Praksis er 2 forskjellige ting..

 

Det er godt mulig å laste ned 20mb/sec om man laster en komprimert fil(nei ikke zip), men av andre typer, godt eksempel er kammeraten min som fikk 70kb/s på ISDN da han lastet over C&C Generals Intro (beta).

 

Heller du som driter jeg "loddrett" ut her vil jeg tro.

 

 

Ellers:

Skjønner ikke at folk bruker P2P saker når det kan gjøres så mye enklere..

Så nå regner vi plutselig overførings hastigheter på DSL linjer utifra ukjente super komprimerings metoder som ikke engang virker ? Dette blir litt for latterlig. Rart det ikke er tatt patent på komprimerings algoritmen til DC++ da. Den ville jo ha revlusjonert kommunikasjons verdnen.

 

 

La oss ta et eksempel her. Du henter ned en txt fil på 10mb, og samme txt fil zippa ned til 1mb over linja di, blir linja plutselig raskere fordi du henter ned noe som inneholder like mye informasjon men som tar mindre plass ?

Endret av prolixin
Lenke til kommentar
enig med snole - er jo ikke bra for deg at du fremhever deg på et forum som snylter. :roll:

 

Les inlegget mitt du. Jeg er ikke noen såkalt "snylter". Grunnen til at jeg kobler til flere hubber er at jeg skal finne filer, med passive er det veldig vanskelig. Og som du ser i inlegget mitt over så lar jeg maskinen stå på i flere timer etterpå slik at folk får laste ned fra meg.

:devil: Er du helt dum eller? Hvis alle hadde gjort som deg og bare hatt 1-2 kb/s per slot ville vi vært tilbake i steinalderen.

 

Du sier du ikke snylter, men laster ned i 156.75 kb/s og 0 opp! Du sier du ikke har noe av interesse heller, men jeg skal love deg at på minst 17 hubber er det HELT sikkert noen som synes det du har er interresant. Og hva med å dele noe av det du laster ned da?

 

Og at du er "snill" og lar pc'en stå på i et par timer etter du har lekt deg, hjelper folk ingenting med den ULen din. Du kan liksågodt bare skru den av med en gang eller for godt.

 

Konklusjonen etter en heftig diskusjon på hubben jeg sitter på er at du er en gigantisk LEEEEEEEEEEEEEEEECH av nabb klasse 1!!!! Idiot

Lenke til kommentar
Men hvis han lastet ned den filen på den tiden da, og han har den fullstendige versjonen av den, hvorfor skulle han ikke ha oppnådd den hastigheten? Husk! - Det har regnet både frosker og fisker før!

Hahaha! Ja det var nok et mirakel av gud som gjorde det!!

 

Les litt om spesifikasjonene til ADSL før du driter deg loddrett ut.

 

Maks hastighet for ADSL er 8mbit downstream, og 1mbit upstream...

Teori & Praksis er 2 forskjellige ting..

 

Det er godt mulig å laste ned 20mb/sec om man laster en komprimert fil(nei ikke zip), men av andre typer, godt eksempel er kammeraten min som fikk 70kb/s på ISDN da han lastet over C&C Generals Intro (beta).

 

Heller du som driter jeg "loddrett" ut her vil jeg tro.

 

 

Ellers:

Skjønner ikke at folk bruker P2P saker når det kan gjøres så mye enklere..

Så nå regner vi plutselig overførings hastigheter på DSL linjer utifra ukjente super komprimerings metoder som ikke engang virker ? Dette blir litt for latterlig. Rart det ikke er tatt patent på komprimerings algoritmen til DC++ da. Den ville jo ha revlusjonert kommunikasjons verdnen.

 

 

La oss ta et eksempel her. Du henter ned en txt fil på 10mb, og samme txt fil zippa ned til 1mb over linja di, blir linja plutselig raskere fordi du henter ned noe som inneholder like mye informasjon men som tar mindre plass ?

Har ikke sagt det var på DC++, det er ikke bare på DC, men over hvem som helst overførings protokol, prøv og send en CC Generals Reply fil til kammeraten din som har ISDN, da skal han få super hastighet.

 

Og.. den virker utmerket.

 

 

 

Og nei, linja blir ikke raksere, har jeg heller aldri sagt.

Jeg har sagt det er en ting som gjør at overføringen blir komprimert

på en eller annen måte, mulig det ikke var så veldig klart, men hvertfall

det var det jeg mente, sa også at det ikke var .zip filer el.

 

Folk husker vel Telenor sin,var det Super ISDN de kalte det?

Bilder kunne overføres mye raskere enn 7kb på 64k ISDN.

Lenke til kommentar

:devil:  Er du helt dum eller? Hvis alle hadde gjort som deg og bare hatt 1-2 kb/s per slot ville vi vært tilbake i steinalderen.

 

Du sier du ikke snylter, men laster ned i 156.75 kb/s og 0 opp! Du sier du ikke har noe av interesse heller, men jeg skal love deg at på minst 17 hubber er det HELT sikkert noen som synes det du har er interresant. Og hva med å dele noe av det du laster ned da?

 

Og at du er "snill" og lar pc'en stå på i et par timer etter du har lekt deg, hjelper folk ingenting med den ULen din. Du kan liksågodt bare skru den av med en gang eller for godt.

 

Konklusjonen etter en heftig diskusjon på hubben jeg sitter på er at du er en gigantisk LEEEEEEEEEEEEEEEECH av nabb klasse 1!!!! Idiot

For det første så bør du kanskje lese forum-reglene, da dette kan regnes som et personangrep. Og det du sier om at jeg laster ned i 156.75 kb/s og 0 opp, det er jo ikke min feil! Visst folk ikke vil ha noe av det jeg har, så er det vel deres feil, ikke min? og ja, jeg deler det jeg laster ned. alt av det. Og vi snakker ikke om et par timer etter at jeg har, det du kaller "lekt deg" men vi snakker fra 8-9 timer til dager!! Jeg skal ikke kommentere de 2 siste linjene dine som minner meg veldig om et "fjortis språk". Igjen bør du lese forum-reglene da dette kan regnes som personangrep.

Lenke til kommentar
Men hvis han lastet ned den filen på den tiden da, og han har den fullstendige versjonen av den, hvorfor skulle han ikke ha oppnådd den hastigheten? Husk! - Det har regnet både frosker og fisker før!

fordi filen han lastet ned kan bli komprimert til mye mindre . så DC++ komprimerte det for han.

Lenke til kommentar

Jeg har og dsl fra mimer, og har flere ganger opplevd nedhastigheter på over 5 mb/s - og filene har fungert utmerket etterpå. Som normal nedlastingshastighet har jeg alt mellom 750k og 1,2 mb inn - reell hastighet, sett nede i høyre hjørne...

Lenke til kommentar
Jeg har og dsl fra mimer, og har flere ganger opplevd nedhastigheter på over 5 mb/s - og filene har fungert utmerket etterpå. Som normal nedlastingshastighet har jeg alt mellom 750k og 1,2 mb inn - reell hastighet, sett nede i høyre hjørne...

La meg gjette, du har 8 mbit's linjen? :cool:

Lenke til kommentar
Fiber linje er en fin ting. Har flere ganger lastet ned 5-9 mb/s og filen har funket helt perfekt. Jeg vet ikke hva dette kommer av, men gøy er det i hvert fall når det skjer.

Det kjem kanskje av at Fiber støtter så høge overføringshastigheter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...