eniac Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) bare lurer på om det er noen som har prøvd og klokke en amd xp3200 har kjøpt meg den men tørr ikke prøve, har en Thermaltake Extreme Volcano 12. kan jeg klokke? Endret 7. mai 2004 av eniac Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ja. Hvilke temps har du nå? Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
eniac Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 jeg har ikke fått pc'n ennå men den kommer nå til mandagen, jeg har ett MSI KT6V-LSR Hovedkort Socket A KT600, SATA, ATA133, ATX, LAN, LYD, Raid Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 jeg har ikke fått pc'n ennå men den kommer nå til mandagen, jeg har ett MSI KT6V-LSR Hovedkort Socket A KT600, SATA, ATA133, ATX, LAN, LYD, Raid VIA KT600 chipset har ikke låst AGP eller PCI,og er ikke så veldig egnet til overklokking av FSB,da dette fort medfører ustabilitet på AGP,PCI og annen hardware... Prosessoren er vel mest sansynlig låst på MP 11,så du kan vel ikke klokke der heller... Men XP3200+ er jo ganske kjapp som den er da! Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) jeg gjorde den samme tabba, og kjøpte hovedkort med VIA chipsett... solgte det til en kamerat for 700kr (mer enn jeg hadde gitt for det ) og kjøpte meg ett NF7 V2 istedet... Endret 8. mai 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 MSI kt6 kortet er et bra hovedkort.. Du kan ta en titt her: http://www.vr-zone.com/reviews/VIA/KT600/page8.htm Men som tidligere nevnt ,mangelen på pci og agp lock er et problem.. Men litt ekstra fsb skulle nok gå greit , men ikke overdriv , og ta det rolig med 1-2 mhz av gangen . ... Lenke til kommentar
eniac Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 den er grønn... skal prøve det... har ikke vært inne på en stund pc'n har vært litt slem i det siste.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå