Andyax Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Å nei! En dag jeg stod opp og skrudde på min Ericsson R380s mobil-telefon, kom det en melding opp på skjermen: "You phone is corrupt, reformat and loose all data?" Jeg våget ikke å trykke yes, fordi da ville alle mine kontakter og alle notater bli slettet Jeg tok inn og ut sim-kortet + batteriet, men til ingen nytte. Har noen forslag til hva jeg burde gjøre? Jeg har hatt mobilen i 2 år uten noen problemer... Takk Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 jeg vet ikke hvordan man skal løse problemet ditt, men du kan jo kjøpe siemens m55, den er kul den... og er ikke så dyr tror den koster 699,- med netcom kontankort og hundrekroner i ringetid Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) jeg vet ikke hvordan man skal løse problemet ditt, men du kan jo kjøpe siemens m55, den er kul den... og er ikke så dyr tror den koster 699,- med netcom kontankort og hundrekroner i ringetid ------ Jeg fikk samme problemet på min P800, nesten akkurat samme meldingen og greier. Jeg klarte ikke å fikse det, og det gjorde ikke side karene i Bergen (Elkjøp sendte den dit) heller De måtte formatere hele rukklet Endret 7. mai 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Jaja... får formatere da Dumt at man ikke kan løse et sånt problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå