All_Mighty Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Tror ikke det er pixlene det er noe galt med, de ragerer og gjenngir farger som det skal, er liksom ett lys lag "over" de. mvh Jarl Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) det der er baklysene som er ute av kontroll. Vil si at jeg har sett flere LCD-skjermer enn de fleste her, og det der er ikke normalt. Jankee er forøvrig enig, og jeg tipper at Øivind sitter og stusser over de bildene selv nå Endret 8. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
All_Mighty Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Tusen takk for bra tilbake melding på denne threden! Skal ringe MPX i morgen og snakke med de om bytting av skjermen. Btw, står på beskrivelsen av produktet på MPX sine hjemme sider at det er 3 år på stede service. Betyr det at det kan komme noen hit med en ny skjerm? Noen som har noe erfaringer med denne typen service? Mvh Jarl Lenke til kommentar
All_Mighty Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Vel da er ny skjerm på vei i posten fra Infocare.no. Så får håpe den er i orden Takk igjenn for hjelp Endret 11. mai 2004 av All_Mighty Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Glad på dine vegne at det ordna seg fort for deg. Når enden viste meg tråden så var det ingen tvil om at det var definitivt noko gale med skjermen. No har testgruppa begunt å sett ein del skjermer og ulike baklysformer, men den skjermen din var litt vel spesiell til at ein kunne forklare det ut frå det me tidlegare har sett. mvh JanEirik Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 heehe, den der var ikke fin nei.. men bra det ornda seg på min ser jeg svaaakt hvordan lysene lyser fra siden, men det ser jeg nesten ikke.. bare når jeg akkurat har skrudd på skjermen jeg ser det. Ellers nemo problemo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå