Tho®¿ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei Sitter på LAN med ny installert vannkjøling CPU temp er på 32' C Idle Rom tempen er 30'C Sysytem temp er på 31'C Er dette bra?? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hva er load temp? Idle har ikke så mye å si, kan variere veldig. Test load og fortell om den. Da er det lettere å si noe om temp. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) er vel det laveste du kan få med vanlig kjøling....bare vappo og de derre som går lavere..eller? Endret 7. mai 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
klikko Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 HeiSitter på LAN med ny installert vannkjøling CPU temp er på 32' C Idle Rom tempen er 30'C Sysytem temp er på 31'C Er dette bra?? hva er vann tempen din? (20c ? ) hvor mange vifter bruker du på raddisen da? og bruker du en ekstern temperatur måler? viss du leser av med software så har du ikke 32 c.... det kan jeg fortelle deg... Lenke til kommentar
marcen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 er vel det laveste du kan få med vanlig kjøling....bare vappo og de derre som går lavere..eller? Peltier... Lenke til kommentar
marcen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 HeiSitter på LAN med ny installert vannkjøling CPU temp er på 32' C Idle Rom tempen er 30'C Sysytem temp er på 31'C Er dette bra?? hva er vann tempen din? (20c ? ) hvor mange vifter bruker du på raddisen da? og bruker du en ekstern temperatur måler? viss du leser av med software så har du ikke 32 c.... det kan jeg fortelle deg... Vanntemp under romtemp? Underkjølt væske i et normalt vannkjølingssystem? Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) ''Nesten'' like rart som tempen med min sparks7+ på min [email protected] med asusp4c800-e deluxe. Hk temp sensoren viser 23*C på idle (med rom temp på 19-20*C) Tror kanskje temp sensorene dine viser feil sånn som mine(sensorene på hk) Bare du har vannkjøling da. Endret 7. mai 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
klikko Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vanntemp under romtemp? Underkjølt væske i et normalt vannkjølingssystem? bare lurer på hva vann tempen hans er.... hvis rom tempen var 30 c er sikkert vannet rundt 32c ellerno..? og da er det jo klart at cpuen ikke er 32 c? sikkert rundt 42 c... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 herregud, tredve grader på et lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå