the animal Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Enda en 14`tis med mensen smerter som tror verden sirkler rundt krigen mellom ati og nvidia for din info så er jeg 19 og elsker ATI Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Alltid morsomt med folk som dømmer andre automatisk. Jeg kan jo godt anta at Silmarillion er 13 år grunnet at han ikke vet at det heter "menssmerter" og ikke "mensen smerter". Men, jeg skal la være. Gleder meg til nytt GPU jeg, uansett om det blir Nvidia eller Ati. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) hellige gud, det er ikke bare det at mange tolker alt feil på dette forumet, men alle tolker alt likt. At mange på dette forumet ikke forstår sarkasme, irononi og humor, har jeg jo forstått for lenge siden, så jeg har holdt lav profil. 19 er jo ikke akkurat en mannsalder Glemm alt, for deres eget beste bare glemm alt (Om du føler agresjonen bygger seg opp i deg nå, men ikke klarer å skrive bedre ting en: teiten, ja du da, at det går an, du er i allefall teit og blande inn div bande ord, er du i den kategorien). Simalarion Enda en 14`tis med mensen smerter som tror verden sirkler rundt krigen mellom ati og nvidia Svar for din info så er jeg 19 og elsker ATI Snakk om å håppe på trynet ned i sin egen grav Endret 22. mai 2004 av simalarion Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 psst, simalarion... "host host, leifer, mange" (Ikke det at jeg selv er perfekt da... ) Lenke til kommentar
Roug Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei du simalarion, jeg bestiller fra NorTor fordi, jeg ikke bryr meg om garantien, jeg mener, vist han sier han sjekker kortene før han sender dem ut så stoler jeg på han, vi er tross alt voksne mennesker, som sagt du sier at han gir oss adressen sin, jeg gir adressen min t han.... NorTor ikke ta det ille opp, men når jeg får posten vet jeg om han tuller:D, enkelt og grett!!!!!! Det ekke vits å komme hit å advare folk om slike ting, desuten så vil jeg kke si at jeg har fått mye hjelp fra komplett, mend ting jeg har handlet av dem, de virker litt sånn "gi faan i kundene tjen penger" Har hatt 2 ganske store problemer med dem, 1 måtte betale 800 kr ekstra for en pc jeg bestilet pga at et ikke sto adresse, andre gang hk røyk sendte det inn, fikk beskjed 2 uker etterpå at de ikke fant noen feil, fikk det tbake igjen, det virker "ok" i 2 dager så røyk det igjen!!!!!!!! Argh er det mulig å være mere teit!!!!!! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Denne tråden har sport av noe ekstremt. Hvis ikke dere klarer å være saklige og diskutere topicen så må dere forvente at denne blir stengt. NorTor: du må forstå en del skepsis mot deg på dette vis, da det finnes mange useriøse og kvalmende folk ute på nettet. Du prøver å reklamere for deg selv på forumet i tillegg, noe som er ulovlig, hvis du ville solgt noe måtte du egentlig satt opp annonse eller gått via bruktmarkedet. Personlig synes jeg det er fint det du gjør, men iom at det er så liten prisforskjell (3200 hos deg mot 3465 på nettbutikker+garanti) ser jeg ikke nytten i det. Klarer du å få tak i X800XT til 459$ som tilsvarer 3147.86NOK per dags dato, hadde det vært mer aktuelt. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Denne tråden har sport av noe ekstremt. Hvis ikke dere klarer å være saklige og diskutere topicen så må dere forvente at denne blir stengt. NorTor: du må forstå en del skepsis mot deg på dette vis, da det finnes mange useriøse og kvalmende folk ute på nettet. Du prøver å reklamere for deg selv på forumet i tillegg, noe som er ulovlig, hvis du ville solgt noe måtte du egentlig satt opp annonse eller gått via bruktmarkedet. Personlig synes jeg det er fint det du gjør, men iom at det er så liten prisforskjell (3200 hos deg mot 3465 på nettbutikker+garanti) ser jeg ikke nytten i det. Klarer du å få tak i X800XT til 459$ som tilsvarer 3147.86NOK per dags dato, hadde det vært mer aktuelt. Kunne ikke vært mer enig med deg VeXx, dere som bestiller burde ha en viss skepsis såfremt det ikke er garanti. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har ikke fulgt med i denne tråden, men er det noen som har fått kortene sine? Det står jo 20. mai i topic og det er 3 dager siden..... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Kunne ikke vært mer enig med deg VeXx, dere som bestiller burde ha en viss skepsis såfremt det ikke er garanti. Skrev en kurant lik post selv, fikk mye pepper av trådstarter, som da skrev han ikke ville være med på leken lenger + de som ville ha tak i ham måtte skrive sms. Forøvrig er det ingen som har fått kortet, i følge trådstarter er de forsinket fra U.S.A. Endret 23. mai 2004 av simalarion Lenke til kommentar
eberland Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Se post fra Simalarion over. Dersom denne tråden irriterer medlemmer her, så avslutter jeg herved å poste flere innlegg i denne tråden. De som ønsker flere opplysninger om de få kortene jeg kjøper (og som jeg selger videre) kan sende meg en PM. God natt! NorTor Simalarion Skrev en kurant lik post selv, fikk mye pepper av trådstarter, som da skrev han ikke ville være med på leken lenger + de som ville ha tak i ham måtte skrive sms. Det er nå litt forskjell på PM (ikke Premenstruelle Smerter ) og SMS ... Synes Simalarion svartmaler hele situasjonen. Greit nok å være skeptisk, men vi trenger jo ikke gi NorTor huden full av den grunn. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Har bare noen ord å si: Ati Radeon x800 pro koster helt nede i 324$ Bruk google ---) "x800 pricelist" Endret 23. mai 2004 av cowai Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) --SLETTET-- Leste feil.. Endret 23. mai 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Endret 23. mai 2004 av Merlin Lenke til kommentar
entonic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hei skulle veldig gjerne hatt et slikt kort selv men jeg skal jo til statene selv i sommer så jeg ser da men jeg synes trådstarter skall få litt credit for at han gjør dette for alle dem som driter i garanti Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det er sikkert mange som lurer på hvordan det ligger an med kortene, blant annet jeg. Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Hei Stigfjel; siste som er sagt, er at de blir kjøpt i USA i dag, 28. mai. Fikk beskjed i går om at butikken skulle få de inn i dag eller senest mandag (ikke stengt i USA). I så fall har jeg kortene til helgen. Dersom dette holder vann, så blir det i alle fall ikke mer enn noen få dager etter de første har fått kortene fra norske webshopper. Jeg er så klart klar over at dette har tatt lenger tid enn håpet og forventet, så om noen trekker seg, så er det så klart helt akseptabelt. Jeg vet jeg 'blir kvitt' kortene uansett Med vennlig og tålmodig hilsen, NorTor Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hei nor tor, fikk du vite prisene og hva vi må betale. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hvsi du kjøper kortene i USA må du jo betale VAT (moms) som er forskjellig fra hver stat. Det varierer vel fra 0-10%. Har du regnet med dette i prisen Nor Tor? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 lurer på om jeg skal kjøre til sandefjord og kjøpe kortet der nu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå