Gå til innhold

ATI Radeon x800 Pro 256 AGP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NorTor

For andre, som er redd for at kortet som i utgangspunktet fungerer skal ryke etter en tid i bruk (noe som etter min erfaring skjer veldig sjeldent), er det nok riktig å betale en halv tusing mer for garantien.

mitt 9700pro kort røyk pga brent kjerne etter ca.1år (ikke overklokket). 9800pro powercolor med atis egen vifte røyk som perler på en snor.

For det første er dette kjøpet kunn for de som må ha kortet fortest mulig (denne gruppen er jeg med i) for det andre må ikke 4000kr ha noe å si for dem (denne gruppen tillhører jeg ikke), ganske enkelt fordi garantien er viktigere en å få produtktet en uke tidligere.

Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg ikke tror alle har tenkt nøye mellom dette, et xt kort uten garanti :scared: haddet ikke turt å tatt på det!

Lenke til kommentar

nortor har jeg skjønt dette riktig siden det er den 20nde i dag, så sitter du nå på 5-6 X800pro kort å vill selge dem bort eller er jeg helt på gjordet nå???

å til deg simalarion, garantien har jeg aldri fått noe på jeg så den gir jeg blanke F i om jeg kjøper noe "Brukt/ikke butikk vare"

har et PC9800Pro som viftefestene smelta på og fikk ikke noe igjen for det selv om kortet nesten døde når ribba ramlet av. (flaks jeg var til stedet)

nortor om du da har kortene hvor mye du skal ha da for et kort??? :dribble:

Lenke til kommentar

Hiya Animal! :)

Jeg sitter ikke på kortene, men har ca 10 kort i vente (avhengig av hvor mange kompiser skal ha...).

Det siste som er sagt er at vi får de 27. mai. Prisen blir i underkant av 3200 eller deromkring. Det er ATI sine x800 pro kort.

Mvh

NorTor

Lenke til kommentar

Fatter ikke at du har nerver til dette

Anonserer billige xt pro kort på hw.forumet med post oppkrav - ergo de får adressen din.

Du aner ikke hvilke "type" mennesker som bestiller av deg, det er ikke noe garanti på kortene osv.

Du som har så fantaskisk energi på å selge grafikkort, burdet heller få deg en jobb på komplett eller starte egen webshop der du kan skille mellom jobb og privatliv.

Klar over at jeg er j...... sær nå, men jeg synes denne posten med topicet det har fått er noe drøyt. Starter till og med å lukte av en som bare ønsker en vanvittig stor post (når denne posten startet hvar det hans første), som han som rett før jul påsto han haddet puttet 9800pro i pci slotten på pcen sin å knekt det i to (det viste seg at han bare haddet det moro med folks reaksjoner)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Se post fra Simalarion over.

Dersom denne tråden irriterer medlemmer her, så avslutter jeg herved å poste flere innlegg i denne tråden. De som ønsker flere opplysninger om de få kortene jeg kjøper (og som jeg selger videre) kan sende meg en PM.

God natt!

NorTor

Lenke til kommentar

Hva? er det det du klarer å svare, har aldrig hatt noe mot denne posten, prøver å advare deg om du vet hva du driver med. Når du blir usikker på dette å reagerer slik, er ikke det et godt tegn.

Nå ble det jo i alle fall suspect, dere som velger å kjøpe xt kort av denne mann, pls post når dere får det.

Som NorTor Skrviver selv "les posten min"

Lenke til kommentar

nå synest jeg du var skikkelig uhøflig simalarion, du skjønner vel at det her er voksne mennesker som stoler på at nortor klarer å levere , som da bestiller disse korta. Synest du skal holde deg unna "suspekte" meldinger så lenge det ikke går utover deg. noe som det ikke har gjort til nå.

Lenke til kommentar

simalarion enten er du en G-Force elsker eller så er du bare helt en forj**elig dri**ek, om noen velger å handle av denne personen er da dems sak og ikke din.

å om du ikke liker at han "reklamerer" så ikke bry deg i steden, gå å post din mening i din egen tråd isteden for å herpe en tråd kansje folk liker...

men mer on topic her NorTor hvor mye før kan du få X800 XT før det kommer i butikken da, det vil si her i vår kalde fedreland norge??

er nesten litt interesert her asså :dribble:

Lenke til kommentar

Enda en 14`tis med mensen smerter som tror verden sirkler rundt krigen mellom ati og nvidia ;)

Som skrevet, bare kult at noen tar sjangser, venter i spenning på testen når de får kortene, om ikke jeg får det først ;)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...