Gå til innhold

ATI Radeon x800 Pro 256 AGP

Anbefalte innlegg

Vi snakker om ATI sine egne kort, jeg vil heller ikke ha noe annet! :yes:

hehe, de "rene" ATi korta dere snakker om, er etter all sannsynlig produsert av Sapphire, menmen, det er vel bundelen dere er ute etter (også er jo ATI sine esker mest sexy av alt da, hvis det spiller noen rolle :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for det Powderdays og LPerik!

Uansett hvem som vil være med - jeg har mitt x800 pro om ganske nøyaktig 12

dager!

Nyt fineværet folkens (vel HER er det 24 grader!) :yes:

Later!

-NorTor-

mm..ja post din 3 d mark her den 20/5 ;)

ps:en uke igjen

Lenke til kommentar

Traxco:

Kortene kommer, men om du sjekker f eks www.pricewatch.com og eller www.cnet.com (shopping) og søker for x800 så vil du se at *ingen* har den inne enda. Det betyr nok at vi er en uke forsinket men har de ved månedsskiftet.

Kan ikke trylle... ikke litt engang :roll:

Lenke til kommentar

Stigfjel:

Beklager dette - det er bare ingenting jeg kan gjøre med det.

Han drar hit samme dag som han har mottatt kortene, og jeg sender dagen etter.

Jeg tror ganske enkelt ATI selv ligger en uke - 10 dager på etterskudd...

Mvh

Tor Olav

PS! Det er ikke for sent å trekke seg altså... :hmm:

Lenke til kommentar

Nei da. Jeg trekker meg ikke. Men det er slik at jeg skal bygge opp en AMD-maskin som skal stå hjemme i hjembyen min (Oslo, studerer i Trondheim). Og da skal jeg bruke det kabinettet som rommer hovedmaskinen min på hybelen, så jeg skal kjøpe nytt kabinett til hovedmaskinen min, hvor X800 Pro-kortet skal stå. Derfor må jeg demontere hovedmaskinen min før jeg drar tilbake, og jeg drar tilbake til Oslo 2. juni. Så da får jeg ikke testet Radeon X800 Pro før jeg må demontere maskinen. Forresten, du får ikke tak i X800XT (er bare nysgjerrig)

Lenke til kommentar

Du får kjøpt sapphire x800 pro til 3600,- i norge. det er mindre enn 10x utsalgsprisen ($399) i USA. Og x800 xt skulle jo ha en utsalgspris på $499. så da blir det vel ca. 4600,- for Sapphire X800 XT. NOT :no: Gainward 6800 Ultra koster jo 5000,-

Lenke til kommentar
:) kan du få tak i en x800xt til meg ? så er jeg veldig glad. prisen er ikke så farlig for min del om den koster 5000 eller 6000.

:love:

Hei Kirjogra!

Jeg kan jo forsøke - og finne en pris også spør jeg deg, sant?

God helg folkens!

NorTor

Lenke til kommentar
Du får kjøpt sapphire x800 pro til 3600,- i norge. det er mindre enn 10x utsalgsprisen ($399) i USA. Og x800 xt skulle jo ha en utsalgspris på $499. så da blir det vel ca. 4600,- for Sapphire X800 XT. NOT :no: Gainward 6800 Ultra koster jo 5000,-

Ja jeg er klar over det, men det er webshopene som er grådig nå i første fasen. Jeg kan ikke skaffe det billigere enn billigste webshop da! :p

Mvh

NorTor

Lenke til kommentar
Er spent på hvordan det går. Gleder meg til kortet kommer.

:)

Etter siste melding, vil han ha kortene 27. mai (8 dager til). I så fall har vi kortene ved månedsskiftet. Beklager at det i så fall har tatt 10 dager mer enn jeg antydet opprinnelig, dette skyldes at ATI har utsatt utsendelsen til butikkene i USA med like mange dager.

Mvh

NorTor

Lenke til kommentar

korta i boks?

tester :dribble:

NÅ! ;)

edit_

Hva skjer? er du full?

hadde gjerne svart seg å lese litt i tråden først.

letet etter en annen tråd da jeg så denne. 20mai og boom jeg postet en rask en.

budskapet mitt var vel greit nok? kommer kanskje på nytt 28mai :)

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...