Makky Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Kom til å tenke på en ting...ettersom det er nye kort, så er det garanti på dem i usa. Går det ikke ann å sende dem direkte til produsent, eller be en forandler her i norge om å sende den til rep for deg...? Tviler på den siste da de sikkert ikke gidder å bruke tid på kort som de ikke har solgt selv. Men er det mulig å få en slags "kvitering" på at du har kjøpt dem osv slik at man selv kan sende til produsenten? (hvis dette går an da sef) Eller _må_ man sende til forhandler i USA? Endret 10. mai 2004 av Makky Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Makky! Det er 30 dagers garanti på kortene vi kjøper. Dvs, i løpet av 30 dager må vi ha sendt 'request for RMA number' når jeg får kortene, har det gått ca en uke av den tiden. Jeg tester så kortene, sender de til de som har sagt de vil ha, så har du ca 15-20 dager å si fra til meg om noe går galt. DERSOM noe skulle gå galt innen den tiden, så ordner alt seg (for jeg kjøper et par kort ekstra, for å bytte for den stakkaren som får et kort som ikke virker) for da får vi byttet det på 30 dagers garantien. Jeg mener selv at dersom det ikke skjer noe galt på de 2-3 første ukene, så FUNKER kortet, og da ryker det heller ikke uten at noen faktisk ødelegger det. Tipper vi får de nå til ca 3200 slik det høres ut. Interessert? Si fra! Fortsatt ikke for sent! Mvh NorTor Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hvorfor i all verden legger ikke denne tråden seg på forsiden når det har kommet nye poster? Noen som vet?? Culpa mia, den dukker jo opp rett som det er! Endret 10. mai 2004 av NorTor Lenke til kommentar
Makky Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ok..jepp er enig med det at det burde vise feil innen 2 uker i bruk hehe du frister....... men det var penga Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Ja penga... Jeg har ikke solgt mitt 9800 pro med passiv kjøling enda, må sette inn litt flere annonser gitt! Send meg en PM da om du finner ut at du er med! Mvh -NorTor- Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er rene ATI-kort vi snakker om her, ikke sant (ikke fra PowerColor, Sapphire, Asus osv)? Jeg vil være helt sikker på det før jeg kjøper. Er det det, er jeg 100% med. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hehe..er ikke helt oppdatert på produsent fronten men er "rene" kort fra ati best...hva er bedre i forhold til sapphire f.eks? Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Stigfjel: Vi snakker om ATI sine egne kort, jeg vil heller ikke ha noe annet! Mulig vi kunne fått et x800 pro fra en av de 'andre' for noen kroner billigere, men jeg tror kvaliteten på ATI sine er de beste. Og da velger vi det beste! Mvh, -NorTor- Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) hehe..er ikke helt oppdatert på produsent fronten men er "rene" kort fra ati best...hva er bedre i forhold til sapphire f.eks? Som jeg har sagt før: Jeg sverger til rene ATI-kort for de har vist seg å være stabile nesten uansett hvilken utgave. Jeg har nå et 1. revisjons Radeon 9700 Pro, et kort som visstnok skulle ha hatt problemer med AGP-8X. Men disse problemene har vært ikke-eksisterende på mitt eksemplar av Radeon 9700 Pro, som er fra ATI selv. Og dessuten har jeg hørt at flere produsenter har tuklet litt med den originale spesifikasjonen fra ATI (som å utelukke Overdrive-funksjonen i XT-kortene, gjelder for det meste 9600XT, men har også hørt at det muligens kan gjelde 9800XT). Derfor, når jeg skal ha ATI-kort, så stoler jeg kun på kort fra ATI selv, for disse kortene har GARANTERT den spec'en som ATI sier at kortene skal ha. Edit: for ikke å snakke om kvaliteten da. Endret 10. mai 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Er det noe bundle på disse korta da? Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 50_Øre: Det skal være full retail, så det tror jeg! Skal finne ut detaljer nå i kveld, han ringer meg i løpet av et par timer i alle fall. Er du interessert? Send meg evt en PM! Mvh, -NorTor- Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Kortene er full retail, og built by ATI. Boksen er den dere ser på ATI sin side, med det der.. øh... monsteret på kassen. Alt av kabler, dvi-vga adapter, manualer er med Men ikke noe bundle utover dette. Mvh, -NorTor- Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Det er nok den boksen jeg har bilde av i min avatar, går jeg ut i fra. Endret 10. mai 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Begynner å lure på om jeg skal slå til jeg å... Lenke til kommentar
Roug Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 psdata får kort 17 mai, til 3500 kr Men jeg tar gjerne et kort fra deg men er ikke sikker på det med betalinga da, postoppkrav eller noe sånt hadde vært bra kan jeg få mailen din?? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 sier ikke neitakk til å få x800 før det kommer ut i norge så jatakk Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg tror også det er boksen i din avatar Stigfjel - det er vel... et monster? :-) For dere som lurer på om dere skal slå til; senest onsdag bør jeg få vite det.... helst ved at dere sender meg en PM! Lykke til for de som er med - vi gleder oss vel? Mvh, -NorTor Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ATI har visst sans for monstere. Det var noen udyr på boksen da jeg kjøpte Radeon 9700 Pro også. Men ATI lager jo de råeste boksene også, da. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå