NorTor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 hallo ja jeg er helt enig ingen gjør noe gratis her i livet.jeg hadde betalt 500 mere bare jeg hadde fått kortet nu og ikke vente. Hei igjen Kirjogra! Takk for litt positive kommentarer også... Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) nå har du fått mange på lista nu. (ps bare sånn at du ikke glemmer meg på listen ) Endret 8. mai 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Ingen fare du! Du skal til og med få det første som går i posten, ettersom du bestemte deg først! Nyt fineværet da! -NorTor- Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg kjøper uansett 4-5 kort, når jeg først har muligheten til 25000 Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 25000, SÅ ille blir det vel ikke (eller har jeg regnet helt feil?? ;-)) 5 * 3 000 = 15 000 Puh! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Er ikke denne tråden en slags annonse? Om du vil selge noe så må du legge det ut på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Er ikke denne tråden en slags annonse? Om du vil selge noe så må du legge det ut på bruktmarkedet. VeXx Ok, jeg skal avslutte være stille jeg da... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Du skader ikke meg med det, synes det er fint at du gjør det, men jeg tror en moderator kommer til å si ifra Lenke til kommentar
JanTerjeH Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Makan til grining skal man lete lenge etter:) Lykke til NorTor Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Njet, tviler på at moderatorene har noe imot denne posten, isåfall ville den vært stengt for lenge siden. Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Takk for det Powderdays og LPerik! Uansett hvem som vil være med - jeg har mitt x800 pro om ganske nøyaktig 12 dager! Nyt fineværet folkens (vel HER er det 24 grader!) Later! -NorTor- Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Nyt fineværet folkens (vel HER er det 24 grader!) Samme her (oslo). Idag blir det utevorsing med grillings! men akkurat nå er det tid for en iskald bruning på terrassen i kompani med en aldri så liten sigarett.. God helg folkens! Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 God helg til deg også lperik (det der hørtes godt ut ja...) og til alle andre på forumet! Dager som i dag kunne det like gjerne stått et Matrox g200 i maskinen - for dumt å kaste bort slike dager på å sitte foran PC'en... oi hvor er jeg nå? Mvh, -NorTor- Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ser frem til et nytt skjermkort, ja. Det løser også et problem jeg har hatt med hvilket skjermkort jeg skal ha til en AMD-maskin jeg skal bygge opp nå. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Mulig jeg er interessert, men tror jeg skal kjøpe meg ett x800XT hvis det skal bli noe. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg vil ha ATI-grafikk på mine maskiner, fordi jeg mener det passer mine behov best, og da vil jeg ha rene ATI-kort. Så det at NorTor tilbyr seg å skaffe slike til en meget god pris tidlig, ser jeg meget positivt på. Synd det nesten ikke går an å få tak i rene ATI-kort her i Norge lenger. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hva om du får inn 10 bestillinger og kun 5 som kjøper da? Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Hva om du får inn 10 bestillinger og kun 5 som kjøper da? Jeg kjøper kun så mange som de som sier med sikkerhet at de vil innen utgangen av neste uke, og stoler på at disse holder ord. Og om et par i verste fall viser seg å ikke holde det de har sagt, så tror jeg ikke det er noen fare for å klare å 'kvitte seg med' planetens råeste skjermkort*, ikke engang 2... * Med unntak av x800XT kanskje, men den blir nok *mye* dyrere! Jeg føler meg trygg på at dette er en god idé og en gyllen mulighet - besøk fra USA en uke etter kortene er tilgjengelig - hurra! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 25000, SÅ ille blir det vel ikke (eller har jeg regnet helt feil?? ;-)) 5 * 3 000 = 15 000 Puh! Uansett mye penger det der Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Uansett mye penger det der Bare en liten baksmell på skatten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå