Thomas :-) Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Norge ca under 4000,- med garanti for x800pro. Men ut land fakta og hvis probleme med kort må sende til ut land og ? Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Dette er et poeng som jeg har kommentert over. Og det er viktig. Det jeg gjør, er å teste kortene når han kommer. De som ikke virker, tar han med tilbake og får levert på garanti. For de som vil ha, så sender jeg kort som er testet her av meg. Men så klart, jeg skjønner godt at noen heller vil betale en del mer (500+) for ekstra sikkerhet. Andre igjen mener at kort som fungerer når det er installert, de fungerer også videre så lenge man ikke 'torturerer' de med for høy klokking etc. Igjen, dette er bare en mulighet for de som ønsker å benytte den sammen med meg. en halv tusing er tross alt penger spart også... Lenke til kommentar
Commander Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har et HIS 9800 PRO ICE-Q,kan jeg flytte kjøleløsningen over på x800? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg for min del har troen på at det skal virke. Jeg har vært borti flere generasjoner ATI-kort, og det har aldri vært noe tull med kort fra den fabrikanten. Og postoppkrav høres veldig bra ut. Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Hehehe... er ikke ATI support her altså... Ærlig talt så vet jeg ikke... har selv et 9800 pro med zalman (som i ultimate edition), håper kanskje det kan flyttes for min del Mvh, -NorTor- Lenke til kommentar
Commander Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det hadde vært veldig morsomt å fått vite noe om pris og om xt versjon har eller kommer ut i USA før han kommer..Lurer på om du ikke skal skrive meg opp på lista over mulig kjøper, jo mer jeg leser om kortet jo må jeg bare ha det Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har et par pent brukte foreldre som skal en tur til de forente stater i løpet av sommeren , så jeg tenkte å utstyre dem med 500 dollar så de kunne ta med et x800 xt kort til meg (tror det kosta 500$..) En ting jeg lurer på er om kanskje hardwaren min ellers kanskje også bør forandres litt på: har kun amd xp 2500+ og 512 ram.. Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 [quote name='zebozz' date='08/05/2004 : 01:33'] Jeg har et par pent brukte foreldre som skal en tur til de forente stater i løpet av sommeren , så jeg tenkte å utstyre dem med 500 dollar så de kunne ta med et x800 xt kort til meg (tror det kosta 500$..) En ting jeg lurer på er om kanskje hardwaren min ellers kanskje også bør forandres litt på: har kun amd xp 2500+ og 512 ram.. [/quote] Høres bra ut zebozz.... bare pass på at de ikke får med et ATI Rage 128 da.. om de ikke er helt oppdatert med lapper og spesifikasjoner altså Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 skal nok ikke ta noen sjanser: Bestiller kortet til en adresse til noen bekjente så bare plukker de den opp der Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hallo.. man skal da ikke bli helt Stalinistisk heller.. her tilbyr han seg å kjøpe noen ekstra kort for at andre skal ha råd til et kick ass system. Har da ingenting med salg å gjøre. Bra initiativ NorTor Hvis du føler at det er stalinistisk og stille spørsmål så tror jeg du må slå opp både stalinisme og demokrati i ordboka. Jeg har ikke noe mistillit til NorTor, jeg bare spør hva som skjer hvis det er feil på kortet. Jeg vil heller ha et kort til 4000 fra en Norsk butikk, der jeg vet jeg får byttet/returnert framfor å betlae 3500 for et kort som jeg kan riskikere å tape alle pengene på. Det er seff. ikke NorTor sin feil om kortet ikke virker, men hvem hendvender man seg til da? Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 C4STOR: Bemerkningen din er helt fair den... og jeg har forsøkt å si det akkurat slik det vil bli gjort; jeg tester alle kortene før han drar tilbake til statene. Og prisen på 'min måte' blir nok en hundrelapp eller to under det du skrev altså Dette passer for noen - ikke alle! Mvh, -NorTor- Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Men bare 500 kr å spare? Hørtes svært lite ut. Bør det ikke bli så vidt i overkant av 3000,-, sånn at man sparer nesten en tusenlapp i forhold til norske priser etter valutakurser? Men så ser jeg at prisen på kortet fra der du linket til var 455$. Er det ikke mye? Langt ifra ATI's forslag til retailpris på 399$. Og ikke nok med det, de skriver: "You save 94$" I forhold til hva? Så de mener at den egentlige prisen er 549$?! Ikke misforstå meg NorTor, synes det er helt fett at du tilbyr dette Ble bare litt mistenksom når jeg så den prisen. Uansett, tror jeg kjøper gjennom bedrift. Blir å koste ca 3200,- NOK. Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Lex-Icon: Jeg postet nettopp over; tipper prisen blir 3300-3400 - kommer an på om kompisen skal ha en hundrings pr kort, så tar jeg en hundrings pr kort... tror de to hundre går på konto for 'Administrasjon- og kreativitetskostnader' Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 C4STOR: Bemerkningen din er helt fair den... og jeg har forsøkt å si det akkurat slik det vil bli gjort; jeg tester alle kortene før han drar tilbake til statene. Og prisen på 'min måte' blir nok en hundrelapp eller to under det du skrev altså Dette passer for noen - ikke alle! Mvh, -NorTor- Som jeg sa så har jeg ikke noen betenkeligheter med din integritet. Men uansett hvor mye du eventuelt tester kortet så vil det fortsatt være en mulighet for at det bryter sammen. Hva da? Å kjøpe samme kortet i Norge til 500kr mere er noe jeg heller betaler for framfor å ha den uvissheten. Når jeg først skal bruke såpass med penger så betyr ikke den summen allverdens for meg. Helt ok at andre gjør det, men jeg ville ikke gjort det Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Du holder ikke tilfeldigvis til i Oslo da Tor? Hvis jeg slapp unna med en T-bane billett istedet for oppkravsgebyr ville jeg seriøst vurdert dette her...men skulle ikke det kortet koste 400 dollar der borte? 550 er iallefall en fiktiv bullshit før-pris! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Blir ikke dette smugling? Jeg bare spør siden jeg ikke har peil... Når en person tar med varer for flere tusen kroner uten å fortolle, med den intensjon å selge varene, vil ikke det da karakteriseres som smugling? Hvis ikke så er det jo flott av deg å gi folk på dette forumet et slikt tilbud NorTor Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) men hvorfor så dyrt,når kortet kan kjøpes til 400 dollar.. http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?id...requestid=83224 litt fortjeneste i egen lomme kansje.. Endret 8. mai 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei! Jeg har endelig funnet en mulighet for å få meg et av drømmekortene både litt tidlig og til en rimeligere pris. Får besøk fra USA ca 20. mai, og han har sagt seg villig til å ta med noen ekstra ATI x800 Pro kort for meg (slik at jeg får en enda bedre pris så klart ) Noen som er interessert i få et ca helgen etter 17. mai kanskje? Send meg en melding dersom dere er interessert, så skal jeg svare i løpet av helgen. Glemte nesten prisen... ikke helt klart, spørs hva han må betale, men ca 4-500 billigere enn nettbutikkene tipper jeg - også har du kortet evt en uke før -NorTor- (Snart x800 Pro eier) Her betaler vi for garantien og! så jeg taper ingenting. pluss jeg slipper risken... kjenner jo deg ikke helt... Who are u? Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 men hvorfor så dyrt,når kortet kan kjøpes til 400 dollar.. http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?id...requestid=83224 litt fortjeneste i egen lomme kansje.. Hei Traxco! Jeg vet ikke helt hva prisen blir, det avhenger av både prisen han skaffer kortene til og valutakursen når jeg betaler ham for kortene. Det er derfor jeg har antydet at prisen til de som vil ha, blir ca 3300... fordi jeg ikke vet helt sikkert. Grunnen til jeg satt inn linken, var ikke for at det nødvendigvis er der han kjøper kortene (får han samme kortet billigere et annet sted, kjøper han der så klart), men det var fordi noen ba om spesifikasjoner, og det låg på den siten. Fortjeneste til meg? Jo litt så klart! Det har jeg sagt hele veien, et par hundre kroner pr kort totalt. Hvem hadde brukt tid på det her for null? Hundre til ham, hundre til meg - ikke noe urimelig i det. Mvh, -NorTor- Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) hallo ja jeg er helt enig ingen gjør noe gratis her i livet. jeg hadde betalt 500 mere bare jeg hadde fått kortet nu og ikke vente. Endret 8. mai 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå