Gå til innhold

ATI Radeon x800 Pro 256 AGP

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har endelig funnet en mulighet for å få meg et av drømmekortene både litt tidlig og til en rimeligere pris.

Får besøk fra USA ca 20. mai, og han har sagt seg villig til å ta med noen ekstra ATI x800 Pro kort for meg (slik at jeg får en enda bedre pris så klart :devil: )

Noen som er interessert i få et ca helgen etter 17. mai kanskje? ;)

Send meg en melding dersom dere er interessert, så skal jeg svare i løpet av helgen.

Glemte nesten prisen... ikke helt klart, spørs hva han må betale, men ca 4-500 billigere enn nettbutikkene tipper jeg - også har du kortet evt en uke før

-NorTor-

(Snart x800 Pro eier)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, vet ikke helt om dette er forumet for å selge ting.

Hvordan er det i såfall med garanti osv? Sett at det er feil på kortet, eller at det ryker etter ei uke? Hvor sender man det da? Til Taiwan? Vet ikke om det er så lurt å spare 500kr, og få et kort til 4 laken uten garanti.

Får jo håpe besøket fra USA ikke blir stoppet i tollen da :)

Lenke til kommentar

Hallo.. man skal da ikke bli helt Stalinistisk heller.. her tilbyr han seg å kjøpe noen ekstra kort for at andre skal ha råd til et kick ass system.

Har da ingenting med salg å gjøre.

Bra initiativ NorTor :w00t:

Lenke til kommentar

Helt enig i at det ikke er stedet for å selge ting, men mente det ville være naturlig å 'lodde stemningen' før jeg tar inn 3-4 ekstra.

Med tanke på garantien har du et poeng så klart, men jeg for min del har fått deler fra han kompisen i USA i flere år nå, og har aldri hatt trøbbel med noe. Og vil jo så klart teste det før de selges, ellers får han ta de med seg når han drar tilbake.

Mener fortsatt dette er en god mulighet - til å få et nytt kort som er testet til å fungere til en helt grei pris. For andre, som er redd for at kortet som i utgangspunktet fungerer skal ryke etter en tid i bruk (noe som etter min erfaring skjer veldig sjeldent), er det nok riktig å betale en halv tusing mer for garantien.

Men kan altså velge selv :thumbs:

-NorTor-

Lenke til kommentar

Du kan se på den linken her (det her han tenker å kjøpe)

Bortsett fra at vi nok går for full retail versjon, og ikke OEM som er her.

Vet ikke om det er andre hastigheter på retail vs OEM, men de er i så fall bedre!

Det er ATI sine egne kort vi kjøper (ikke Sapphire eller andre)

x800 Pro

Tror dette skal bli veldig bra jeg :thumbs:

Lenke til kommentar
Ingen informasjon

NorTor_ 5 inlegg

rett på sak, salg, ta imot mye penger fra folk som er ville etter slike kort

:hmm:

Er du tilfeldigvis også en annen bruker av hw.no(+søstre) forum?

Prøver ikke å lodde stemmningen skeV, men husk å være kritiske folkens......

Lenke til kommentar

Helt sunn skepsis er alltid på sin plass, men dette er altså ment som en mulighet for de som gjerne vil ha det siste men unngå å betale mer enn 'nødvendig'...

Spiller med helt åpne kort her - kan ikke si mer enn det jeg allerede har sagt over i tråden!

Mvh,

-NorTor-

Lenke til kommentar

Hei Rufati!

Tror ikke XT kortet er ute en gang i USA til han kommer... ellers hadde vært fristende med et par av de også ja.... :D

Men på den annen side, tror jeg nok de blir ganske dyre også i USA.

Uansett, en omtrent dobling av ytelse utover mitt nåværende 9800 pro frister litt det også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...