kirjogra Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 ikke ille pris. http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=137695 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 ikke ille pris. http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=137695 Mja, det er vel ganske så relativt Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ikke så halvgæli' med tanke på at det er helt nytt og skal yte så bra! Hadde trodd det kom til å ligge på over 4000 Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 det ligger der jeg trodde det kom til å ligge, men prisen er ikke verdens undergang, nei Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Var ikke så ille den prisen der, men jeg skal ha et xt kort. Så håper ikke det blir så fryktlig mye dyrere... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 jeg hadde også tenkt å satse på xt kortet, men er dette KUN en overklokket versjon av pro? altså, PCI ekspress ventes det uansett på.... men er det annet minne og slik på XT versjonene? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Er det den endelige prisen? eller er det bare en midlertidg pris? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har nettbutikker lov til å endre prisen etter at du har bestillt? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 syntes også det er veldig billig. 4100,- for et x800pro kort. 9800xt kortene ligger på samme prisen... Virker som om det blir hardere krigpris mellom ati og nvidia Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Genesis: XT kortet har 16 pipelines, Pro utgaven har 12. Mvh, -NorTor- Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har nettbutikker lov til å endre prisen etter at du har bestillt? Nei, vis du bestiller når det koster f.eks 2000,- og det var en prisfeil er det de som skal rette opp feilen. Det er prisen som var når du bestilte som gjelder. Dette gjelder selvfølgelig også vis prisen synker Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hvertfall ikke så dyr som 9800xt serrian som lå på over 5000 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har nettbutikker lov til å endre prisen etter at du har bestillt? Nei, vis du bestiller når det koster f.eks 2000,- og det var en prisfeil er det de som skal rette opp feilen. Det er prisen som var når du bestilte som gjelder. Dette gjelder selvfølgelig også vis prisen synker Både óg. Hvis feilen er såpass åpenlys at det egentlig ikke er tvil (f.eks. selge dette kortet for 500,-), er ikke prisen bindende. Ellers er den det så snart handelen er avtalt Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Altså, nå snakker vi pro. XT versjonen vil jo bli svinedyr Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det et vel bare og vente og se hvor dyrt det blir. Men tro nok at det er i nærheten av 5k desverre. Men jeg får jo solgt Hercules 9800 kortet mitt til en kamerat for noen kroner og da er det under 4 fire gærninger igjen. Og hvis jeg er heldig så er det 2 2 1/2 månde til jeg skal kjøpe og da har vel forhåpentlig prisen falt noen få kroner i forhold til når kortene ble lansert. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 jeg kommer til og kjøpe pro først så selge det senere så gå for xt. (lotto milionerer er ikke som andre milionerer) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det som var med 9800xt serien var at det ikke solgte så bra som forventet, men dette kortet er arvtageren til 9800 Pro og den kosta ca det samme i starten. X800XT er arvtageren til 9800xt og den vil koste ca det samme som 9800xt kosta da det kom. X800PRO= 9800 Pro X800XT= 9800XT Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har nettbutikker lov til å endre prisen etter at du har bestillt? Nei, vis du bestiller når det koster f.eks 2000,- og det var en prisfeil er det de som skal rette opp feilen. Det er prisen som var når du bestilte som gjelder. Dette gjelder selvfølgelig også vis prisen synker Både óg. Hvis feilen er såpass åpenlys at det egentlig ikke er tvil (f.eks. selge dette kortet for 500,-), er ikke prisen bindende. Ellers er den det så snart handelen er avtalt Ja, men eg tenkte sånn at butikken satte opp ein pris ein mnd før dei fekk kortet inn og så hevet prisen etterkvart. Men det er altså ikkje lov. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Bestiller fra komplett.no som vanelig jeg. Gidder ikke bestille mye fra forskjellige nettbutikker, har altid vært så fornøyd med service der om noe galt skulle skje med kortet osv.. Så et par ekstra lapper for god service klarer jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå