Format_C Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg har etterhvert installert rimelig mange oppdateringer i WinXP nå og kunne tenke meg en backup av diie slik at jeg slipper å laste alle ned pånytt ved en eventuell formattering. Er dette mulig? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 bruker ikke XP, men er det ikke et eget valg på venstre side når du er inne på windowsupdate der man kan velge å få opp site for å hente ned oppdateringene uten å installere dem... Mener jeg har sett noe sånt. Hvis ikke kan du hente ned oppdateringer på http://www.microsoft.com/downloads/search.asp Dette betyr jo at du må hente de ned på nytt og lagre dem i en egen mappe, men hvis du skal ta backup av oppdateringene du allerede har, så er jeg mer usikker. Tror nok du må hente dem ned enkeltvis, men har du gjort det en gang, så slipper du å gjøre det en gang til... bertie Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 lurer på det samme. spesielt på hvor filen plasseres når du laster ned "Java Virtual Machine" til IE (som av en eller annen merkelig grunn ikke følger med). begynner å bli rimelig lei av å laste ned den nå. (5MB -> ISDN = lang tid) Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Søk etter en mappe som heter update eller windowsupdate de fleste fillen ligger der. Og man kan jo laste sun sin orginale Java fra http://www.javasoft.com er nå kommet i versjon 1.4 mange mener denne er bedre microsoft sin "fake" nesten java Lenke til kommentar
Fredrik_ Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Ta en titt i "Windows Update Setup Files" i WINDOWS katalogen. Filene bilr borte hvis du sletter "Temporary Internet Files" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå