Gå til innhold

iexplore.exe har et problem og må lukkes..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IE = teit, spam, noob, drittprogram

 

BRUK OPERA !

 

Melder meg inn i rekken av folk som "hater" IE... skaff deg Opera og du er kvitt problemet... mouse gestures er awesome...

 

Skjerp dere! :mad:

 

Hvis dere ikke kan bidra med noe som kan kurere selve problemet som presenteres så ikke post et svar. Alternative løsninger/produkter kan man ta frem når man har prøvd alt og det ikke har hjulpet!

 

Et spørsmål til dere som er Opera-fanatikere: Er dere noen gang innom Windows Update da? Eller lar dere være å patche fordi at Windows Update krever IE?

 

 

Ang. IE så kan du gå HER og laste ned og installere IE på nytt. Det vil reparere eventuelle feil med IE. JEg forutsetter egentlig at du ikke har spyware/virus/hardware feil som ødelegger IE for deg.

Endret av ob1
Lenke til kommentar
IE = teit, spam, noob, drittprogram

 

BRUK OPERA !

 

Melder meg inn i rekken av folk som "hater" IE... skaff deg Opera og du er kvitt problemet... mouse gestures er awesome...

 

Skjerp dere! :mad:

 

Hvis dere ikke kan bidra med noe som kan kurere selve problemet som presenteres så ikke post et svar. Alternative løsninger/produkter kan man ta frem når man har prøvd alt og det ikke har hjulpet!

 

Et spørsmål til dere som er Opera-fanatikere: Er dere noen gang innom Windows Update da? Eller lar dere være å patche fordi at Windows Update krever IE?

 

 

Ang. IE så kan du gå HER og laste ned og installere IE på nytt. Det vil reparere eventuelle feil med IE. JEg forutsetter egentlig at du ikke har spyware/virus/hardware feil som ødelegger IE for deg.

Jeg har FULL oppgradert Windows xp pro og jeg har problemer med min IE, jeg har også Ad-aware og norton antivirus... Min Ie er av nyeste versjon og jeg har alltid brukt IE, inntill nå nylig.. jeg orka ikke å formatere så jeg måtte finne andre alternativer, og da fikk jeg vite om Opera som jeg er storfornøyd med...

 

Edit : fant noen skrivefeil :hmm:

Endret av Lord Hell
Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Takker for alle svar, har ikke det samme problemet i dag av en eller annen grunn, kunne vært noe med nettet ? Har fra før lastet inn IE på nytt og har de fleste oppgraderinger, mener dette problem kom etter oppgraderingene...( hm )

 

Vil nok prøve noe annet system hvis dette fortsetter..

 

 

Hilsen Tom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
IE = teit, spam, noob, drittprogram

 

BRUK OPERA !  :thumbup:

Det var vel ikke det som var spm. Jeg tror svaret ditt er nærmest ubrukelig for trådstarter, og er rimelig off-topic også. Jeez, å gjøre dette til en linux/windows/ie/opera-fight er jo ikke spesielt smart/konstruktivt.

 

Men du er vel en 1337 h4XX0r som må briefe? Eller?

Var da fælt da.

Jeg starter overhodet ingen linux/windows/ie/opera-fight, men ved å bare gå over til Opera slipper han hele problemet sitt.

 

Jeg prøver bare å få folk til å innse at IE virkelig bare kan forkastes, det er helt ubrukelig i forhold til Opera. Opera kan alt. Jeg har akkurat samme problem her. Så fort jeg starter IE får jeg feilmld og må lukkes. Er bare å slutte å bruke IE, så slipper du i tillegg masse popups, virus og dritt.

En maskin er bare så sikker som dens administrator. Dersom du klarer å få en infisert maskin, er det din udugelighet det skyldes.

 

Jeez.

Lenke til kommentar
En maskin er bare så sikker som dens administrator. Dersom du klarer å få en infisert maskin, er det din udugelighet det skyldes.

 

Jeez.

Ikke nødvendig vis, men du har rett i det du sier, jeg bare tenkte på de stakkarene som blir ^Hacket^ osv...du skjønner sikkert hva jeg mener (håper)

Lenke til kommentar

ja, hvis du ikke gjør endel instillinger i Windows, sånn som å endre standardleser osv, så vil du faktisk fortsatt ha det samme problemet. siden at IE er standard nettleseren i Windows. selv har jeg gått over til Opera jeg også. ENG versjon så klart. bytta ut Avant Browser som jeg hadde brukt lenge mot Opera. forrige gang jeg bytta ut Opera var det fordi det ble noe avinstallerings krøll med Opera. men nå funker alt igjen.

Lenke til kommentar

Husk nå bare at selv om Opera er standard leser så må IE fremdeles patches ellers er dere fremdeles like sårbar for virus og annen hacking! For ikke å snakke om at hvis dere blir infisert så er dere med på å spre virus videre!

 

Bare en vennlig påminnelse at Windows Update må brukes selv om man bruker Opera fremfor IE. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...