Gå til innhold

Dual SIM-kort

Anbefalte innlegg

Jeg har spurt om dette for noen måneder siden, men da var det ikke kommet noe programmerbart kort som virker med norske teleoperatører. Er det kommet noe nå? Trenger å kunne switche mellom 2 abonnement.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er sikkert klar over det, men. Det finnes jo sånne dual løsninger slik at du har et kort festet bak/foran batteriet som inneholder begge sim-kortene. Så bytter du når du skrur av tlf eller noe.

Blir litt stress da, men tror ikke det er kommet noe 2in1 løsning, iallefall ikke noen som jeg har hørt om :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei adale!

I tillegg til hox sin mulighet som du eventuelt kan kjøpe hos www.hammar.no så er det kommet ein mulighet som heiter MultiSIM som gjer det mulig å ha 10 sim-kort på eit sim-kort.For å prøve å forklare det på ein annan måte.Ein kopierer informasjonen fra opptil 10 sim-kort inn på eit enkelt kort.Ein bytter mellom "sim-kortene" fra ein meny som kommer opp på mobiltelefonen.Telefonen må ikkje være låst til eit type sim-kort for å få det til.Elles skal det fungere på alle mobiltelefoner.Det er begrensninger på 250 mobiltelefonnummer og 64smser på MultiSIM-kortet.Ein artikkel om MultiSIM finner du for eksempel her..Og betilling og annan informasjon finner du her.

Lenke til kommentar

Hei,

Leste om dette. Linken til Telenor Mobil virket ikke. det stod i den andre linken til de som selger det at :

"Alle simkort, der er tilknyttet abonnement + telmore og CBB simkort.

Alm. taletidskort kan ikke kopieres."

Dette må jo bety at kontantkort ikke kan brukes? Hvis jeg forstår dansken rett da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...