TST Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Du driver kanskje et karaokested og har akkurat utvidet lokalet med flott ny bar og lydanlegg? Det er på tide å vurdere fremtidsutsiktene dine. Karaokespill er på vei for fullt, og folk trenger ikke gå lengre enn til stua for å oppleve fulle mennesker eller japanere med mikrofon. Det spøker for karaokebransjen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Noen andre enn meg som har fått prøvd dette ? Jeg var så heldig å få dette spillet mandag den 10.mai via nrk og jeg må si at jeg har aldri hatt et morsommere vorspiel. Singstar er en fullgod karaoke maskin som i tillegg gir deg poeng ut fra hvor bra du treffer tonene. Det eneste negative var at det var relativt få sanger (30 stykk) og at man egentlig ikke trengte å synge teksten, det var nok å treffe på tonene. Det var også mistenkelig mange av mine kompiser som både kunne teksten på backstreet boys sanger og traff perfekt på de høye C`ene... Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Noen andre enn meg som har fått prøvd dette ? Jeg var så heldig å få dette spillet mandag den 10.mai via nrk og jeg må si at jeg har aldri hatt et morsommere vorspiel. Singstar er en fullgod karaoke maskin som i tillegg gir deg poeng ut fra hvor bra du treffer tonene. Det eneste negative var at det var relativt få sanger (30 stykk) og at man egentlig ikke trengte å synge teksten, det var nok å treffe på tonene. Det var også mistenkelig mange av mine kompiser som både kunne teksten på backstreet boys sanger og traff perfekt på de høye C`ene... Jeg har det, omtale kommer ut imorgen eller onsdag. Det er utrolig morsomt. Tror nok ikke du får så veldig mange svar her, siden det ikke blir sluppet før 19.mai. Backstreet Boys-sanger? Hvor? Regner med at du mener Westlife/Blue. Endret 17. mai 2004 av Rikku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg