hoangdn Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Det er ikke virus, fordi lan er ikke koblet til Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Nytt problem oppstår. Innstallert Win Xp, men PC'en slår seg av (restarter) etter 15 sekunder etter innlogging. Hva kan være galt? Har slått på full prosessorvifte og CPU-temp (i bios) er 48 grader. Er dette for varmt? Nei, skulle ikke tro det er for varmt. Har 48 grader idle jeg. og rundt 50-55 i spill. går fint til meg. på mitt a7n8x-e deluxe er det en stemme som sier om det er noe galt når du slår på. hører du noe til den? vet ikke hva som kan være galt sikkert noen som vet det. men 48 grader er ikke for varmt. hva er Vcore på cpu'en din btw? skal stå på 1.650 volt Shade Lenke til kommentar
hoangdn Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Den står på 1.650. Har ikke lagt til noen aggressive endringer i bios. Bare kun standard innstillinger. Virkelig frustrerende. Kan ikke gjøre noe som helst. PC'en slår seg av etter en kort stund. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) høres ut som om du har lignende problem som hvis man klokker for mye og gir prosessoren for lite strøm........, forsøk å øke vcore med 0.25 så kanskje det virker.... bare prøv det selv om du ikke har klokket, nei det er ikke farlig..... Endret 8. mai 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
hoangdn Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Har prøvd å øke vcore med 0,25, men det hjelper ikke. Hva er galt? CPU, minne, grafikkort? Lenke til kommentar
hoangdn Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå