Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg får kjøpt D70..

Anbefalte innlegg

Er det fler enn meg som har problemer med å få tak i Nikon D70 for tiden? Jeg bestillte først på pixeloo, men der er det så mange foran meg i køen at det vil ta laaang tid før jeg får et ex..

Jeg har bestillt fra IT-butikken også, men der får de ikke kameraer før 6 juni, og ikke sikkert de får da en gang.

Håpet ligger på pixit.no som påstår de får kameraer neste uke. Men kan en stole på det?

Jeg vil ha kamera nååå :(

Noen som vet om steder der de har D70 med 18-70mm objektiv OG som har de på lager OG til en pris ikke stort over 13000,- ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes flere butikker i Oslo som har kameraet på lager, eller har korte ventelister. De ligger gjerne over 13.000, men 13.950 er da vel ikke en så fæl pris å betale hvis man vil ha det litt før alle som står på venteliste på nettet?

(kan ikke si hvor... kan bli beskyldt for snikreklame for min egen arbeidsplass).

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
De ligger gjerne over 13.000, men 13.950 er da vel ikke en så fæl pris å betale hvis man vil ha det litt før alle som står på venteliste på nettet?

Ja, tilgjengelighet er nok en av fordelene med fysiske butikker, men prisen ofte er ulempen. Det å kunne fysiskt vurdere en vare og ha muligheten til å få varen på stedet koster jo gjerne litt ekstra. Men jeg har allerede gått opp til ca 13000 som øvre grense, og da bllir enda en tusenlapp mer enn jeg syns det er verdt å få det noe tidligere.

Hos Pixeloo ville samme kamra kostet ca 11700kr, og det er jo billig. Men så var også køen "uendelig" og da.. :(

Mne takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde samme dilemma som deg, stod i kø og ventet på kamera. Men til slutt så orket jeg ikke mer og ble tipset om en butikk i Hong Kong som hadde på lager. Bestilte derfra og hadde kameraet en uke senere.

Hmm... ja, kanskje det var det jeg skulle gjort og. Men nå har en leverandør (pixit) påstått at de får inn nytt part til uken, så jeg velger å stole på det.

Hmm... Hong Kong, kjedelig hvis det blir problemer med kamraet da, eller? Men kanskje det går like greit med reklamasjon der også?

Lenke til kommentar
Kom reklame i posten fra Japan Foto i dag. Nikon D70 hus for 9999,- (og for eos 300d)

Var hos den lokale Japan Photo-sjappa for to uker siden og da var prisen 16000. Jeg har handla mye der før, men over 4000 i prisforkjell fra billigste nettbutikk blir for mye. Det er synd, for jeg har bare positivt å si om denne butikken. Handla for ganske mange tusen der opp gjennom tiden, jeg.

Fikk også den samme reklamen i posten, men synd det ikke sto pris på pakken med 18-70mm. Tipper den ligger rundt 14000,-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...