Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Store problemer med NGT (IGJEN)

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd at linja til NGT plutselig forsvinner?

Ser cps'en i dc++ synker fra 200 og sakte men sikkert ned til 0 - da disconnectes jeg og må slå netopiaroutern av og på for å komme på nett igjen?

hva er dette slags hel*****es drit .... er det NGT sin feil???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser cps'en i dc++ synker fra 200 og sakte men sikkert ned til 0 - da disconnectes jeg og må slå netopiaroutern av og på for å komme på nett igjen?

JA!!!!!!!!!!!!!!! DET ER NGT SIN FEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Høy fjortissfaktor her i kveld skjønner jeg. Hvorfor er du så sikker på at det er NGT sin feil? Samme problem selv? Eller bare generell uvilje mot NGT? Forklar, ellers kan du dr*te i å komme med sånne fjortisskommentarer. Og slå av caps lock... og kutt ut unødvendig bruk av utropstegn. Det avslører at du er for umoden til å være på dette forumet.

For å være litt ontopic her... jeg har NGT, og det går unna som bare det. Kan ikke huske at linja noen gang har vært nede. Stabilt som ett fjell i over to år nå.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Høy fjortissfaktor her i kveld skjønner jeg. Hvorfor er du så sikker på at det er NGT sin feil? Samme problem selv? Eller bare generell uvilje mot NGT? Forklar, ellers kan du dr*te i å komme med sånne fjortisskommentarer. Og slå av caps lock... og kutt ut unødvendig bruk av utropstegn. Det avslører at du er for umoden til å være på dette forumet.

For å være litt ontopic her... jeg har NGT, og det går unna som bare det. Kan ikke huske at linja noen gang har vært nede. Stabilt som ett fjell i over to år nå.

var fint du så ironien min da..les litt av de andre postene mine her inne så skjønner du nok mere.

Lenke til kommentar

På Ullern i Oslo så har det vært problemer den siste uken. Linjen forsvinner på kvelden, men er tilbake når jeg er komme fra jobb dagen etter. Vet ikke hva dette kommer av, bryr meg egentlig ikke så mye. Er sommer nå :)

Lenke til kommentar
var fint du så ironien min da..les litt av de andre postene mine her inne så skjønner du nok mere.

Beklager misforståelsen. Så bare ut som du var lyn forbanna. En smiley hadde nok gjort sitt til å forklare en del (smileys er greit så lenge de ikke brukes ukritisk) :-)

Lenke til kommentar

prolixin:

A!!!!!!!!!!!!!!! DET ER NGT SIN FEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan vel ikke akkurat forvente at man skal ta dette for ironi sånn helt uten videre...

Mange folk rundt her mye mange forskjellige synspunkter...

Lenke til kommentar
prolixin:
A!!!!!!!!!!!!!!! DET ER NGT SIN FEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan vel ikke akkurat forvente at man skal ta dette for ironi sånn helt uten videre...

Mange folk rundt her mye mange forskjellige synspunkter...

Kanskje ikke hvis man ikke har lest noen andre NGT innlegg av meg.

Lenke til kommentar

Jeg har Delta abonnement, og har kun hatt ~300kbps den siste uka. Var overbevist om at det var noe krøll med linja, siden jeg trodde jeg hadd feilsøkt alt av utstyr på min side av veggkontakten. Det eneste jeg ikke hadde prøvd var å slå ADSL-routeren av og på, noe som selvfølgelig løste problemet med en gang :roll: Utover dette har jeg ikke hatt noen problemer.

Lenke til kommentar

Har også hatt små problemer med NGT. Det som skjer at at noen ganger så bare stopper hele linja opp, men den skrur seg på igjen med en gang, slipper å reboote routeren osv. Kan det hjelpe å oppgradere firmware på routeren min for å fikse det? et annet problem er jo at jeg kun får 1856/640 på linja mi da jeg skal ha 3300/704, har bestemt meg for å nedgradere om jeg ikke finner en løsning, og hadde jo vært kjekt om firmware upgrade fikset det.

Update: vel, oppgraderte firmware, og da droppa jeg ned 100 kbps inn, men fikk riktig ut, men kan jo hende at dem har feil profil på meg nå, så får ringe NGT å høre. Skjønner ikke hvorfor folk klager på servicen dems, ringte dem fredag i forrige uke, kom igjennom på første forsøk.

Endret av Mello
Lenke til kommentar
sliter med samme problemet selv. har hatt det i 2 uker nå. Begynner å bli rimelig lei. noen som har noen gode tips??

sjekk ut http://endring.nextgentel.no

Det kan tyde på at du trenger firmware oppdatering av ruteren...

Ha ihvertfall en knapp på det.

Testet det?

ja har testet med ny firmware. Ngt har resettet router til fabrikk, og jeg har oppdatert firmware igjen.. men må med gjevne mellomrom slå av router for å få forbindelse. ER dritlei nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...