P-in-P Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei! Som dere sikkert skjønner så skal jeg lage en liten bombe! Først sa tar jeg en Fructis Style gele spruteflaske som rommer 150 ml, borrer hull i toppen, trer gjennom en ledning som jeg fester til en pennfjør. Når jeg slår på bryteren til 230 V AC vil den varmes opp og antenne bensinen flasken er fylt med og det vil eksplodere! Men her kommer spørsmålet bør jeg fylle flasken helt opp eller bør det være litt luft igjen? BTW: Den skal detoneres under vann! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hva skjedde med gode gamle kinderegg og bakepulver? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det må vel nesten være luft, ellers skjer det fint lite. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det må vel nesten være luft, ellers skjer det fint lite. Og hvorfor vil du lage en sånn bombe? :S Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Artic: Ok, men vet du hvor mye sånn ca. en må bruke? fredrikrb: Fordi alt som sier pang er morsomt Edit: Jeg tenker jeg blander 50-50 Endret 7. mai 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 La oss for guds skyld håpe han har tenkt å prøve dette i større skala: Kinaputt+luring=au (3MB .WMV FIL) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 fredrikrb: Fordi alt som sier pang er morsomt *StjeleFraHalTan* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 det er vel kanskje også et poeng å pakke sprengstoffet godt inn. slik at det får mye motstand når det sprenger. og ifølge mine erfaringer ( ), så skal det smelle bedre. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 NH4NO3+Fyringsolje=Plastisk masse som kan brukes som sprengstoff. Hva lærer man ikke når man velger 2KJ Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det må vel nesten være luft, ellers skjer det fint lite. Og hvorfor vil du lage en sånn bombe? :S BUSK !! !! det sier seg selv !! (leggen i kåpa på en RS !! mohahaha) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hva skjedde med gode gamle kinderegg og bakepulver? De blei oppgradert til Plumbo og 1.5l cola flaske. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hva skjedde med gode gamle kinderegg og bakepulver? De blei oppgradert til Plumbo og 1.5l cola flaske. Som igjen ble oppgradert til 11 kj's propanflaske på leirbålet Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hva skjedde med gode gamle kinderegg og bakepulver? De blei oppgradert til Plumbo og 1.5l cola flaske. Som igjen ble oppgradert til 11 kj's propanflaske på leirbålet Og hva vil morgendagens ungdom finne på.... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Lag oksygen du kamerat, kaliumpermaganat, varm det opp forsiktig og tapp av gassen^^ Ha DET i flaska, ca 50 50, da tror jeg det smeller bra... Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Lag napalm. Rør ut isopor i bensin til den blir tykkflytende og klissete. Eller lag deg litt termit som brenner voldsomt og er så godt som umulig å slukke (brenner selv under vann) Bland aluminioms spon og jern oksid (rust) i forholdet 80/20 (mest rust) og sett fyr på det. nb krever ca 2000c for å antenne. når det brenner brenner det hull i asfalten . Edit: Hvis du ser på nrennende termit uten vernebriller risikerer du å bli sveiseblind. Edit 2: Hvis du liker ting som smeller last ned Anarki kokeboken (acv) Endret 9. mai 2004 av GSM Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 og sett fyr på det. nb krever ca 2000c for å antenne. Er ikke det ganske mye da? Har en spissbrenner og der er det bare 1300 noe... Hva kan man evt. bruke for å tenne på da? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 og sett fyr på det. nb krever ca 2000c for å antenne. Er ikke det ganske mye da? Har en spissbrenner og der er det bare 1300 noe... Hva kan man evt. bruke for å tenne på da? Du tenker seriøst over å prøve du? Lykke til! ikke glem å filme Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Sprengstoff og ting som smeller er bare kult det. *mimre om mine idiotiske fjortiss dag da eg helte 10løs patroner fra ag3 oppi en bål* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå