Aetius Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Jeg måtte ha mere plass på C-partisjonen min, men da jeg forsøkte å bruke PM8 til å redusere størrelsen på den ene og øke størrelsen på den andre, stoppet prosedyren pga denne feilmeldingen. Nå få jeg samme feilmelding hver gang jeg forsøker å bruke PM8 på disse partisjonene, ingen ting blir gjort, og WinXP finner ikke D-partisjonen min. Hva kan jeg gjøre for å redde de dataene som ligger på den? Hjelp! Please! Edit: PS! Filsystem=NTFS og Harddisk=Maxtor 120GB S-ATA Edit2: Virker som om partisjone er mer eller mindre intakt, men ikke mountet. Hvordan kan jeg evt mounte den? Endret 7. mai 2004 av Aetius Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Please, folkens! Hvis dere har NOEN som helst ide, please hjelp meg! Liker ikke å bumpe min egen post på denne måten, men desperasjonen tar overhånd. Har 90 GB med data som er viktig, og noe av det er direkte kritisk, som f.eks. avhandlingen min. Please? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå