Arve28 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Finnes det noe mellomting mellom Canon PowerShot S1 IS på 3,2 m. pixel og pro'n på 8 m. pixel. Bortsett fra G5 som er sykt stor. Kunne tenke meg Canon PowerShot S1 IS med 6 m. pixel. Vil dette komme i nær fremtid? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg og venter på en S1 IS med 4 eller flere MP Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det kommer jo nye modeller hele tiden, men tviler på at det er en ny verson "rett rundt hjørnet". Innen et år regner jeg med at det kommer en ny modell men det er jo bare gjetting. Er desverre ikke helt uproblematisk å øke størrelsen på bildebrikken uten å måtte øke størrelsen på kameraet. Lenke til kommentar
her Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei, Canon A80 er en litt mer kompakt alternativ til G3. Det har 4MP og mange manuelle innstillinger. Er selv svært fornøyd med kameraet etter å testet det ut i ca 3 uker. Eneste foreløpige negative ting er liten vidvinkel (kan kjøpe ekstra konverter) og litt treg autofokus som er typisk på Canon sine kompaktkamera. Kommer til å legge ut en tilbakemelding på Egne erfaringer om en stund. Her Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg kjøpte Canon S1 IS .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå