Muteki Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ja da har jeg bestilt meg VGA silencer og skal flashe 9800Pro til XT, men jeg har ingen ramsinks! Je ghar testa rammen på 365 og maskina restarter ikke, men jeg lurer på om det er farlig? Kan det brenne seg? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Klokker du altfor mye, så kan RAM'en brenne seg og få artifacts, ja. Men får du artifacts, så er det normalt sett bare å klokke ned til du ikke får det lenger. Uansett, du kan miste garantien ved å overklokke. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 jeg kan fortsatt ha setti ned rammen uten at det vil ødelegge flashen? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Klokker du altfor mye, så kan RAM'en brenne seg og få artifacts, ja. Men får du artifacts, så er det normalt sett bare å klokke ned til du ikke får det lenger. Uansett, du kan miste garantien ved å overklokke. Nei du mister garantien UANSETT om du overklokker. (selvfølgelig ikke hvis de ikke finner det ut) Last ned atitool. Der kan du ganske trygt e hvor langt rammen din kommer. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Ok takker for alle svar! Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ikke vær så sikker på ati tool. Har dårlig erfaring med det, lot det klokke seg selv og den kokket rammen til 390 mhz Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg kom meg til 370 så fikk jeg _MYE_ artifects! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg kom meg til 370 så fikk jeg _MYE_ artifects! Og da klokker du ned. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Ja ja har den på default nå! Er varmt ute veit du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå