tor_erik Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei! Vil bare ha bekreftet helt sikkert at det er normalt at CPU-tempen stiger 2-3*C når det er sommer. Ikke det at det er noe problem, den idler på 50*C nå med 20*C ute og inne. Men det er vanlig? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ja. Skjer det samme hos meg. Med det gamle P4 systemet mitt, måtte jeg faktisk klokke ned 100MHz for å få den stabil om sommeren Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Sant nok, åpner jeg vinduet mer så synker tempen. Normalt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 jupp...derfor jeg vurderer å flytte pcen ned om sommeren... greit å ha den stabil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 jepp, har "sommer viftene" på nå jeg...4 x kabbis vifter istedet for 1...for extra comfort Lenke til kommentar
eniac Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 kjøpte vannkjøling nå som det går mot sommeren det funker fett... det eneste er at den bråker så sykt radiatorvifta. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Sett PC'en på Kjølerommet Animert avater er ikke lov. Sier bare fra så du ikke får ferie fra en moderator Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bruker åpent kabinett med en bordvifte som jeg setter på full guffe Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hehe... Det gjorde jeg med mitt Q-Tec kabinett forrige sommer... Nå har jeg et Chieftec Dragon som gir mye bedre luft... men begynner å merke temperaturer over 50 når jeg idler nå... snart på tide å sette opp Volcano 12 litt... og litt kabinettvifter... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) men begynner å merke temperaturer over 50 når jeg idler nå... Jeg også. Spilte litt nå nettopp, da jeg kom ut av spillet hadde jeg 55*C mot normalt 53*C etter full load. Egentlig var det ikke full load denne gangen, for det var et lite krevende spill... Får vurdere å sette opp kabinettvifte-gufa jeg også da. Selv om pcen høres ut som et fly allerede... Endret 8. mai 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 kjøpte vannkjøling nå som det går mot sommeren det funker fett... det eneste er at den bråker så sykt radiatorvifta. OT: Kjøp deg en viftekontroll: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBRHBUK3BB Lenke til kommentar
eniac Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Tor-Erik: du jobber vel antagelig vis ikke på ringshaug u. skole du vel men bare for og si ifra jeg har skrivi feil jeg har ikke kjøpt vannkjøling men begynner og vurdere det... pc'n min ligger på 50grader... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Har bare en ting å si: HÆ? @ Posten over Endret 9. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Tror det er normalt... Hehe det minner meg om den pcen vi måtte har te om viteren for å få mest ytelse.. En gang på lan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå