Gå til innhold

Anarkisme - det naturlige samfunn


Anbefalte innlegg

Sant som du sier, men jeg tror ikke Charles Darwin hadde anarki i tankene da han skrev 'The Origin of Species'.

nei...

Men det darwin-anarki er jo bare et av de anarkistiske systemene...

forøvrig så er ikke anarki det eneste systemet som har fått darwin variasjoner eller innflytelse..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og ejg hvir jeg misliker hvrdan folk kan tor på slike ideoloigier. er for meg helt ufattelig. ikke jne mer å komme emd i denne ttårdne.

Noe er tydeligvis galt i ditt sansesystem, hvilket jeg kan bevise ved å si at det så og si er umulig å lese hva du der har skrevet.

Lenke til kommentar
Hvis du virkelig er darwinistisk anarkist trenger du vel strengt tatt ikke "misjonere" for anarkismen din på internett...? Det burde jo falle seg naturlig at folk setter i gang med å løpe i bushen for å pælme stein? Åh, nei, vent, samfunnet har jo lært oss opp til å ikke gjøre det. Innse det. Mennesket er forbi hulestadiet, og det er ingenting du kan gjøre med det. Som et medlem av det samfunnet du tydligvis hater vil du være den første som stryker med hvis et eventuelt "anarki" bryter ut. Samfunnet ser ut til å være det naturlige for mennesket nå, nok en retning i evolusjonen.

 

Du er i mine øyne samme type fyr som sitter og hører på Linkin Park mens du er sint på folk som ikke har gjort deg en dritt. Hvis du vil være annerledes og "ikke passe inn", værsåsnill, gjør det, men lev etter det i samme slengen. Det er en forskjell på å ikke passe inn fordi du er annerledes, og å være annerledes fordi du ikke vil passe inn. Du har to alternativer. 1) Voks opp før eller siden, og bit i det sure eplet verden er. Du kan ikke drømme deg bort i en naiv ideologi hvor dama du liker ikke faller for den med mest sjarm, men "faller" for deg siden du drar henne hylende inn i hulen. Lev etter reglene eller definer nye ved å redefinere de gamle slik at folk faktisk vil ha dem. At du rabler i vei selvmotsigende argumenter på internett som en og annen tolvårig satanist kommer ikke til å få meg til å rive av meg klærene, knuse huset mitt, og løpe hylende ut i skogen for å maltraktere trær. 2) Dra til Rwanda eller et annet afrikansk land og overbevis folka at din anarkisme er bedre enn det anarkiet de allerede har. Da blir du jo tross alt et enda større paradoks.

 

Takk til dere andre som plukker argumentene hans i stykker, det gidder ikke jeg å gjøre :)

Det er ingen verdi i dette innlegget, kun subjektivt vås.

Lenke til kommentar
Hvis du virkelig er darwinistisk anarkist trenger du vel strengt tatt ikke "misjonere" for anarkismen din på internett...? Det burde jo falle seg naturlig at folk setter i gang med å løpe i bushen for å pælme stein? Åh, nei, vent, samfunnet har jo lært oss opp til å ikke gjøre det. Innse det. Mennesket er forbi hulestadiet, og det er ingenting du kan gjøre med det. Som et medlem av det samfunnet du tydligvis hater vil du være den første som stryker med hvis et eventuelt "anarki" bryter ut. Samfunnet ser ut til å være det naturlige for mennesket nå, nok en retning i evolusjonen.

 

Du er i mine øyne samme type fyr som sitter og hører på Linkin Park mens du er sint på folk som ikke har gjort deg en dritt. Hvis du vil være annerledes og "ikke passe inn", værsåsnill, gjør det, men lev etter det i samme slengen. Det er en forskjell på å ikke passe inn fordi du er annerledes, og å være annerledes fordi du ikke vil passe inn. Du har to alternativer. 1) Voks opp før eller siden, og bit i det sure eplet verden er. Du kan ikke drømme deg bort i en naiv ideologi hvor dama du liker ikke faller for den med mest sjarm, men "faller" for deg siden du drar henne hylende inn i hulen. Lev etter reglene eller definer nye ved å redefinere de gamle slik at folk faktisk vil ha dem. At du rabler i vei selvmotsigende argumenter på internett som en og annen tolvårig satanist kommer ikke til å få meg til å rive av meg klærene, knuse huset mitt, og løpe hylende ut i skogen for å maltraktere trær. 2) Dra til Rwanda eller et annet afrikansk land og overbevis folka at din anarkisme er bedre enn det anarkiet de allerede har. Da blir du jo tross alt et enda større paradoks.

 

Takk til dere andre som plukker argumentene hans i stykker, det gidder ikke jeg å gjøre :)

Det er ingen verdi i dette innlegget, kun subjektivt vås.

Lenke til kommentar

Og hva gjør deg berettiget til å totalt overkjøre andre, som vanlig? Folkeskikk er åpenbart en mangel fra din side. Jeg er glad vi ikke lever i ditt idealsamfunn.

 

Det er ingen verdi i dette innlegget, kun subjektivt vås.

Påstand uten argument, og fra din side like subjektivt som ham du selv referer til.

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar

Jeg venter fortsatt spent på noen innlegg fra deg som har noen verdi? Som sagt tidligere. Rams opp alle argumenter, linker, faktaopplysninger, meningsmålinger, forskningsrapporter, utgravningsrapporter, hva som helst. Bare det er substans i det. Og slutt med tullet der du avskriver alt det andre skrive med at det er "ingen argument","usaklig","vås" osv osv. Hjelper ikke saken din i det hele tatt....

Lenke til kommentar

Tja, jeg har observert Cestmoi både på FpU, Unge Høyre, DLF og RU sine debattsider. Han har dog ikke de samme meningene der om jeg ikke husker helt feil.

Hysj da! :blush:

 

Igrunn ligner han stygt på Chris Joy eller en av hans lakeier, bortsett fra at han er anarkist, og ikke objektivist ;)

Er du gal? Jeg? Chris Joy? Uff av meg. Chris Joy er ei heller Objektivist visst nok. Dessuten hater jeg Objektivismen mer enn noe annet.

Lenke til kommentar
Men du har enda ikke kommet med noen argument for dette samfunnet ditt... Eneste du kommer med er "Det er bevist","intet argument","usakelig"osv osv. Det er rett og slett en dårlig måte på å få andre til å se ting fra din synsvinkel...

Hvilket jeg har, jeg har forklart at Anarkismen er det naturlige samfunn-system.

Lenke til kommentar
Ignore. Hvis dette er slik du ønsker det, er jeg erkestolt over å være manipulert. Og det er det ikke ofte jeg sier.

Hvilket viser hvilket lavtsåtende vesen du er.

Takk for komplimentet. Jeg er altså et untermensch. Jeg tar kommentaren til etteretning. Jeg synes også det på den annen side er en interessant debatteknikk du har lagt deg til. Du bevisfører ingen av dine påstander, og når noen, prøver å føre logisk bevisførsel mot disse påstanders vanvittige budskap, går du på simpleste og mest vulgære vis til angrep på personen - hvilket jeg er kritisk til.

Det er jo det som er anarkisme... Ingen lover og regler... Han lever nesten i den verden nå.

Hvilket jeg ikke gjør, tulling.

Lenke til kommentar

Til alle som har sendt meldinger til moderator om dette emnet :

 

Først og fremst takk for at dere holder øynene åpne.

 

Vi er klar over problemet, og har gitt den aktuelle brukeren en advarsel, hvilket vi er forpliktet til å gjøre før vi tar i bruk sterkere midler. Vi er altså klar over problemet, men ser om situasjonen bedrer seg før vi kaster noen ut av forumet. Det er derfor ikke nødvendig å sende oss mange "reports" angående akkurat denne tråden lenger... vi følger med.

 

Ber derfor alle om å holde en seriøs tone, og unngå personangrep. Hvis ikke stenger vi tråden, og kaster ut alle som bedriver skittkasting.

 

Dere er blitt informert :-)

Lenke til kommentar
Tja, jeg har observert Cestmoi både på FpU, Unge Høyre, DLF og RU sine debattsider. Han har dog ikke de samme meningene der om jeg ikke husker helt feil.

Så hele poenget med tråden er å provosere frem usakligheter og personangrep, og dermed få Politikk, religion og samfunn stengt? :hmm:

Endret av Antikapitalist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...