Apathy Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Takker Ligner nok endel, men denne blokken vil være vridd 90grader. Skal ikke se bort ifra at den vil ligne enda mer etterhvert Endret 8. mai 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hoax: V-stilen din så ganske lovende ut den synes jeg... Om en liten stund (når jeg får litt bedre tid) så skal jeg starte mitt eget prosjekt, skal mekke en vannblokk til GPU/NB og den skal gjøres så enkel/effektiv/billig som mulig... I mens kikker jeg litt rundt her for å få noen idêer Lykke til AveMORphine! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ser jo bra ut dette her AveMORphine! Lykke til! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 De popp muttrene, bankes de bare inn i en litt trang utborring? Har ikke noe med poppnagle tang å gjøre? Ikke sett sånn før tror jeg, mulig jeg har en vifte med noen sånne på en plass... Tror det blir bra det derre AveMORphine. Du skal ha bare to slangetilkoblinger ja? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Pop muttrene må poppes med pop tang. Kommer tilbake til det senere. Kommer til å ha samme design på denne som på Rev1 mht slangeniplene. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Det kommer til å stå litt stille med dette noen dager. Jeg har endel andre ting jeg må få i orden de nærmeste dagene. Regner med å være i full gang igjen i løpet av uken. Edit: ber om at alle svarer i denne tråden. Da jeg har valgt å slå sammen De to workloggene til èn felles. Endret 11. mai 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå