Gå til innhold

Apache - include() funka ikkje?

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit spørsmål.

Eg har ei maskin med ein lokal Apache server, vert hovudsakleg brukt til å lage websider på. Eg har lagt inn PHP modulen, og det meste fungerar fint.

Men ikkje "include($variabel)". :dontgetit:

Noken som har ei løysing?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det rare er at vist eg uploader sida til ein webserver på nettet, t.d. Lycos, fungerar det heilt fint.

Ein kamerat meinte at det kan vere ein konfigurasjonsfeil i php.ini fila, men eg har ikkje klart å finne noke som omhandla akkurat det. :hmm:

Lenke til kommentar

Eg har ingen anelse om ka OS Lycos bruker, men eg kjører XP heime.

Eg bruker "gratispakken" til Lycos, og dei fortel oss lite, i hvertfall so eg har fått med meg.

Kan det vere so enkelt at Apache og XP krangler?

Lenke til kommentar

include("$variabel") or die("Beklager, kunne ikke inkludere '".$variabel."' av en eller annen merkelig grunn");

Burde si noe om hvorvidt $variabel er satt.... Jeg tenker i hvertfall med en gang at du bare henter $varibel fra f.eks. index.php?side=Velkommen og så henter $side direkte uten å ta $side = $_GET['side'].....

Lenke til kommentar
include("$variabel") or die("Beklager, kunne ikke inkludere '".$variabel."' av en eller annen merkelig grunn");

Burde si noe om hvorvidt $variabel er satt.... Jeg tenker i hvertfall med en gang at du bare henter $varibel fra f.eks. index.php?side=Velkommen og så henter $side direkte uten å ta $side = $_GET['side'].....

Er dette nødvendig?

Og i så fall, kvar skal det plasserast?

Lenke til kommentar

Er dette nødvendig?

Og i så fall, kvar skal det plasserast?

Det er nødvendig ja. Plasseres gjerne sammen med andre variabel-defineringer; i toppen av scriptet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...