mats A. Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 jeg trenger kaptein sabeltann sangen og det fort noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
F828 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) SJØRØVERNE KOMMER (HIV O'HOI) Tekst/Melodi: ©Terje Formoe. Gjengitt med tillatelse fra Terje Formoe. Besøk: Kaptein Sabeltanns hjemmeside Vi reiste fra Karibien og ankret opp i natt. Vi har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk skatt. Kaptein Sabeltann er en farlig mann. Nå kan jeg lukte gull, derfor ror vi inn mot land! Refreng: Hiv o'hoi! Snart er skatten vår, så kan vi ta det rolig de neste hundre år. Vi seiler over alle hav og skaper skrekk og gru. Når du ser det sorte flagget, er det altfor sent å snu. Gjennom ild og vann ror vi alle mann, men jeg som kommer først heter Kaptein Sabeltann (Refreng) Vi reiser ikke videre før skatten er ombord. Når vi røver eller plyndrer, er det ingen "kjære mor". Kaptein Sabeltann er en farlig mann. Nå kan jeg lukte gull, derfor ror vi inn mot land. Endret 7. mai 2004 av F828 Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Her har vi jammen meg hele teksten og jo. Har vi brukt google.com eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå