_Jack_ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Randaberg liten kommune uttfor Stavanger Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Så mange rare plasser det finnes i verden...! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 burfjord (for de som vet hvor det er, altså sikkert ingen) Burfjord, Kvænangen ligger ved E6 mot Alta, gjør det ikke? Det gjør det ja, har du noe kjennskap til Burfjord? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 burfjord (for de som vet hvor det er, altså sikkert ingen) Burfjord, Kvænangen ligger ved E6 mot Alta, gjør det ikke? Det gjør det ja, har du noe kjennskap til Burfjord? Ikke mer enn at jeg vet hvor det er. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 bor nåen mil utførr tromsø Laxvatn er ikke burfjorn forbi nordreisa Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Født: Førde Sykehus Oppvokst: Askrova (I Florø Kommune) Bor: Odda Vil Bo: Stavanger, Bergen og Vancouver Tviler på at det er mange Oddinger her inne Endret 18. mai 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Bor på Bryne (Time kommune). Ligger noen mil nedenfor Stavanger, mot sør. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Født: Førde SykehusOppvokst: Askrova (I Florø Kommune) Bor: Odda Vil Bo: Stavanger, Bergen og Vancouver Tviler på at det er mange Oddinger her inne Jeg er Odd(ing)... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Bor i Asker, kommer fra Asker... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Oppvoksti i Oslo, men er halvt fra Egypt. Har bodd på Ellingsrud hele livet, så har fått meg noen varige mèn. For de som ikke vet det, dette er det verste hasjhølet som finnes. Alle fra 8. til 3. på videregående røyker dritt. Endret 18. mai 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Født: Førde SykehusOppvokst: Askrova (I Florø Kommune) Bor: Odda Vil Bo: Stavanger, Bergen og Vancouver Tviler på at det er mange Oddinger her inne Jeg er Odd(ing)... Okie.. "Odda-ing" Lenke til kommentar
carnage Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Sogndal... legger til at, NEI, jeg liker ikke fotball..for dere som tenkte det.. og til dere som tenker, Windir, så er det en heeelt annen sak Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 født og oppvokst i Ålesund (fiskelansby på nordvestlandet) bor i tønsberg (et lite og overpriset sossehøl i vestfold) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 født og oppvokst i Ålesund (fiskelansby på nordvestlandet)bor i tønsberg (et lite og overpriset sossehøl i vestfold) Er vel en hånball-cup der nå? Mener noen jenter skulle dit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå