Gå til innhold

Hvor i verden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er født i Kristiansand, døpt i Vardø. Nå bor jeg på Hånes, en mil utenfor Kristiansand. Fint her, men jeg kunne likegodt bodd i St. Petersburg, en italiensk landsby, i en hytte på en afrikansk savanne, eller på Nordpolen, for variasjonens skyld.

Jeg bor også på Hånes, Kristiansand :yes:

Meg å :dontgetit:

Hmm what?? Hvem er dere folk da? (navn) :ermm:

Lenke til kommentar

Har bodd endel forskjellige plasser. De første tolv årene bodde jeg i Enebakk (Ytre ja, Fridtjof-land :p Det var ikke så ille som han gjorde det til da, ikke så altfor langt unna Ski/Oslo heller). Flyttet til Gran Canaria, bodde der i 5 år, flyttet til Rolvsøy/Fredrikstad og tok siste året på videregående. Akkurat nå bor jeg i Tomter, lite knøttsted i nærheten av Enebakk/Ski.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Kommer fra Fauske i Nordland (skal flytte så snart som mulig)

Det ligger ca en times kjøretur fra Bodø (Bode) :p

-Helt super plass med 10.000 innbyggere og Volvo-Rånere som kjører rundt med 11 år gamle "chicks" :no:

 

Altså:

 

Fauske = :thumbdown:

Hey, jeg har vært en del på Setså (om du vet hvor det er hen, noe du sikkert gjør), da min bestefar er født og oppvokst der :)

Lenke til kommentar
Jessheim, her.

 

Du vet, Diaz og Tanya Hansen:P

Diaz jobba på skolen vår i fjor.. Snakka med ham endel under forberedelsene til teaterstykket med SKALK (skole-teater greier)...

Han er ikke noe kul... Skikkelig teit...

 

".. hører på metal ja, du får kjøpe den nye skiva mi, for der spiller dimmu på ei låt, blah blah blah...."

 

:roll: Bare teit...

 

Hadde vannkrig med ham, han mot meg og 4 andre i klassen... Endte opp med at han måtte vaske gangene og doene for vann.... ser for meg fet avisoverskrift til bildene jeg tok den gangen (men har sletta de) "stor" norsk raper vasker dasser på ungdomskole".. :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...