SupremeX Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) I'm enrolling from Tromsø edit: banka opp leif Endret 7. mai 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bodde på Bønes i Bergen, flyttet 3 km, til Søreide i Bergen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kommer fra jæren (vigrestad ) og flyttet til Oslo i høst da jeg startet som lærling, fin forandring Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Født og oppvokst på skedsmokorset, Akershus, Østlandet, Norge. Dog med dansk familie... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jessheim, her. Du vet, Diaz og Tanya Hansen:P Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 før hommelvik, nå vikåsen (trondheim) Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Bor på Figgjo (tettsted utenfor Sandnes, Stavanger) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Er fra Gressvik (Fredrikstad) men har bodd i Bærum noen år. Dialekten har etterhvert blitt forferdelig normert. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg er født i Kristiansand, døpt i Vardø. Nå bor jeg på Hånes, en mil utenfor Kristiansand. Fint her, men jeg kunne likegodt bodd i St. Petersburg, en italiensk landsby, i en hytte på en afrikansk savanne, eller på Nordpolen, for variasjonens skyld. Jeg bor også på Hånes, Kristiansand Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg er født i Kristiansand, døpt i Vardø. Nå bor jeg på Hånes, en mil utenfor Kristiansand. Fint her, men jeg kunne likegodt bodd i St. Petersburg, en italiensk landsby, i en hytte på en afrikansk savanne, eller på Nordpolen, for variasjonens skyld. Jeg bor også på Hånes, Kristiansand Meg å Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg bor på en liten plass som heter Melbu! Er i Nordland... Ikke så langt ifra Svolvær... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg bor på en liten plass som heter Melbu! Er i Nordland... Ikke så langt ifra Svolvær... Wow, vi er fra samme plass jo, hvem er du? Er du han som kjører Den Shelby GT500`en? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg bor på en liten plass som heter Melbu! Er i Nordland... Ikke så langt ifra Svolvær... Wow, vi er fra samme plass jo, hvem er du? Er du han som kjører Den Shelby GT500`en? Vel... Nei! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 så skuffende da Trodde alle rånerene på melbu hadde det en slik Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 jeg har i nesten hele mit liv bodd i Mo i Rana, men jeg har bodd et år i Newcastle i England. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 så skuffende da Trodde alle rånerene på melbu hadde det en slik En som bor på haukenes, Kai heter han, har en JÆVLA fet mustang da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Bor i Sandnes; Stavanger's bedre (og større) halvdel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå