Jarmo Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Svælvik Eller svelvik da Utenfor Drammen Svogeren min har en dame i Svelvik Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Svælvik Eller svelvik da Utenfor Drammen Svogeren min har en dame i Svelvik Hvor gammel er hu? vet du hva hun heter? kan ta det på PM hvis du vil Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg er født i Kristiansand, døpt i Vardø. Nå bor jeg på Hånes, en mil utenfor Kristiansand. Fint her, men jeg kunne likegodt bodd i St. Petersburg, en italiensk landsby, i en hytte på en afrikansk savanne, eller på Nordpolen, for variasjonens skyld. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 fra oslo flyttet til trondheim nå Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Nøtterøy, En liten øy utenfor Norges eldste by Tønsberg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kristiansand, nærmere bestemet Vågsbygd Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Født i Sarpsborg - Bodde i Askim i litt over to og et halvt år, før jeg flyttet til Molde. Morsomme er at jeg fortsatt snakker mye østlandsdialekt (sa visst ikke "I" istedet for "Jeg" før jeg var en seks-sju år)... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg får slenge meg på; Kristiansand - Hånes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå