The Stig Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Ha ha, nå kjeder jeg meg nå. Så da kan jeg like godt slenge noe i søppel, he he Så kom jeg på noe som kunne være morosomt og vite, hvor bor du..? Personelig har jeg ikke mer og si en...: TROMSØ Endret 7. mai 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 For tiden bor jeg i Holmestrand (ja, øde øde øde), men er født og oppvokst i Hamburg (ja, STOR STOR by) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bergen her óg. Eller litt utenfor - Fana, for de lokalkjente. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dette er vel et topic som har florert et par ganger før.. Men siden vi er så godt i gang: Kristiansand. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bergen forevah (jeg kommer også fra/bor i bergen for de som ikke fattet det) Lenke til kommentar
mberger Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bor i Tromsø, oppvokst på Bardufoss. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bergen...nærmere bestemt Tertnes(åsane) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Majorstua, Oslo, Norge, Europa, Verden, Melkeveien, Det kjente Univers. sånn ca. i verfall Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Svælvik Eller svelvik da Utenfor Drammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå