Gå til innhold

info og pris til siemens s65

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg tror også at den kommer til å ligge mellom 3000kr og 4000kr.

Hvis s65 kan spille av aac filer så kansje jeg skal ha den men det som er problemet er hvordan konvertere jeg mp3 filer til acc filer?

Bare søke på Google etter det:

"MP3 to AAC converter" eller noe slikt

razh0r: Er ikke wave-filene umenneskelig store?

Komprimer til litt dårligere kvalitet.. Men de er ganske store ja, men man kan jo ha RS-MMC.

Lenke til kommentar
vet noen hvor mye mindre plass acc filer bruker enn mp3?

Kan du ikke laste ned iTunes eller noe, den har interigert AAC converter.. Så kan du sjekke selv, eller google som det ble sakt tidligere.. Du må jo prøve og finne ut _litt_ selv!

Lenke til kommentar

Det ser ut ikke ut som S65 passer for oss med litt større fingrer.

Hvis man sammenlikner bilder av S65 med ST65 kan det virke som de lider av det samme små-knapper-som-er-umulig-å-skrive-på-problemet. :thumbdown:

Kjipt at brukervenneligheten må lide pga designet. :(

Lenke til kommentar
Sc0oT: S65 blir tilgjengelig i juni/juli, men norge må nok vente til august desverre.

CX65 koster 2500,-

M65 koster 2700,-

Da vil jeg tippe S65 blir liggende mellom 3500,- og 4000,- (inkluderer 32MB RS-MMC)

er du sikker på at s65 kommer ut i august i Norge, du skjønner jeg trenger en ny mobil før august.... k700, s65 eller 7610. Men begynte å like s65, men hvis den kommer ut i august må jeg visst kjøpe en anne mobil....

Lenke til kommentar

Men det vil vel uansett bare bli mono tror jeg (?).

Ikke 100% sikker på august, men er vel alltid best å tro på det værste. Mange operatører som slåss om de nye Siemens-mobilene og S65 er nok prioritert hos andre operatører enn dem man har i Norge...

Lenke til kommentar
vet noen hvor mye mindre plass acc filer bruker enn mp3?

Kan du ikke laste ned iTunes eller noe, den har interigert AAC converter.. Så kan du sjekke selv, eller google som det ble sakt tidligere.. Du må jo prøve og finne ut _litt_ selv!

og hvor laster jeg den hen?

Apple itunes?

Den finner du vel sjølv.

Hint: sjekk på apple.no

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Sc0oT: S65 blir tilgjengelig i juni/juli, men norge må nok vente til august desverre.

CX65 koster 2500,-

M65 koster 2700,-

Da vil jeg tippe S65 blir liggende mellom 3500,- og 4000,- (inkluderer 32MB RS-MMC)

er du sikker på at s65 kommer ut i august i Norge, du skjønner jeg trenger en ny mobil før august.... k700, s65 eller 7610. Men begynte å like s65, men hvis den kommer ut i august må jeg visst kjøpe en anne mobil....

K700 kommer i juli, hvis du kan vente så lenge.

Lenke til kommentar

CX65 koster 2500,-

M65 koster 2700,-

K700 kommer i juli, hvis du kan vente så lenge.

.. alle nettbutikkene sier juni, veit ikke jeg :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...