Gå til innhold

info og pris til siemens s65

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurte på om den har 3d java eller noe sånt?

Den har 3D java ja.

Mp3-støtte har den desverre ikke.

har den heller ikke støtte for mp3 som tilbehør, mp3 er en av de viktigste tingene jeg må ha på en mobb, også er det batteritiden kansje skal vente til k700.

Arehei nå for du bestemme om jeg skal vente på k700 eller s65.

Lenke til kommentar
lurte på om den har 3d java eller noe sånt?

Den har 3D java ja.

Mp3-støtte har den desverre ikke.

har den heller ikke støtte for mp3 som tilbehør, mp3 er en av de viktigste tingene jeg må ha på en mobb, også er det batteritiden kansje skal vente til k700.

Arehei nå for du bestemme om jeg skal vente på k700 eller s65.

Du bør nesten avgjøre hvem av mobilene du helst vil ha selv da ;)

Lenke til kommentar
js, kansje det men jeg greier ikke.

jeg ombestemmer meg hvert tredde minutt.

Men tror jeg skal kjøpe k700 pga. mp3, pixler og batteritid.... men den har jo ulemper også som s65 har som fordeler f.eks kamera på 1,3MP og mmc, større skjerm og sikkert noe mer....

du vet at K700 ikke har minnekort? Da er det ikke så mye poeng med mp3-spiller, synes ihvertfall jeg.

et tips: Vent til begge mobilene har vært ute 2-3 uker. Se litt på erfaringene fra folk som har prøvd begge mobilene. Gå på elkjøp e.l. og PRØV begge mobilene..

Gjenta sistnevnte steg i prosedyren til du har bestemt deg :)

Lenke til kommentar
js, kansje det men jeg greier ikke.

jeg ombestemmer meg hvert tredde minutt.

Men tror jeg skal kjøpe k700 pga. mp3, pixler og batteritid.... men den har jo ulemper også som s65 har som fordeler f.eks kamera på 1,3MP og mmc, større skjerm og sikkert noe mer....

du vet at K700 ikke har minnekort? Da er det ikke så mye poeng med mp3-spiller, synes ihvertfall jeg.

et tips: Vent til begge mobilene har vært ute 2-3 uker. Se litt på erfaringene fra folk som har prøvd begge mobilene. Gå på elkjøp e.l. og PRØV begge mobilene..

Gjenta sistnevnte steg i prosedyren til du har bestemt deg :)

kansje det er en god ide å prøve disse mobilen når de kommer ut, men jeg må ha en mobil før oktober, så håper at de ikke blir utsatt eller noe sånt........ :no:

Lenke til kommentar
ja, jeg vet at k700 ikke har mp3 spiller, men går det ann å konvertere mp3 filer til noa annet....sånn at de bruker mindre plass?

Nei, K700 har MP3, men den har bare 32MB mine, og ikke noe mulighet for minneekspansjon ved hjelp av minnkort. Siemens S65 derimot, har minnekort, men ikke MP3-spiller, men der kan du konvertere MP3-ene dine til AAC-filer, og spille av disse :)

Lenke til kommentar
ja, jeg vet at k700 ikke har mp3 spiller, men går det ann å konvertere mp3 filer til noa annet....sånn at de bruker mindre plass?

Nei, K700 har MP3, men den har bare 32MB mine, og ikke noe mulighet for minneekspansjon ved hjelp av minnkort. Siemens S65 derimot, har minnekort, men ikke MP3-spiller, men der kan du konvertere MP3-ene dine til AAC-filer, og spille av disse :)

så på s65 kan man spille av mp3 filer hvis man konvertere den til acc-filer eller...

Lenke til kommentar
jeg tror også at den kommer til å ligge mellom 3000kr og 4000kr.

Hvis s65 kan spille av aac filer så kansje jeg skal ha den men det som er problemet er hvordan konvertere jeg mp3 filer til acc filer?

Bare søke på Google etter det:

"MP3 to AAC converter" eller noe slikt

razh0r: Er ikke wave-filene umenneskelig store?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...