Master Casemod Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 jeg har tråløs adsl fra tele2 ca 700kb/s når jeg spiller medal of honor...lagger det selv om pingen min er i overkant av 40 hva er grunnen....må jeg skaffe meg kabel da hvis jeg vil ha bort lagginga? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det kan hjelpe om du forteller oss litt om maskinen. Det hjelper mye at du oppfyller minimumskravet, vet du. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 jeg har følgende: ABIT KD7A mainboard 512mb ram 128mb ram Radeon 9200SE 1,70ghz athlon xp 40gb hardisk 48x speed cdrom det oppfyller krave sinnsykt over alle hauger Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 har du spilt det med kabel ? eller bare uten Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 jeg har spilt med kabel ja....da lægga det ikke... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) jeg har tråløs adsl fra tele2 ca 700kb/snår jeg spiller medal of honor...lagger det selv om pingen min er i overkant av 40 hva er grunnen....må jeg skaffe meg kabel da hvis jeg vil ha bort lagginga? Har du valgt koblingen xdsl i multiplayer options? Endret 7. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 lagger det i singleplayer? skjermkortet ditt er ikke det beste... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Sjekk om du har noen spyware eller noen andre programmer som tar båndbredden. Og hva rask er linjen sending av data? 128kb? EDIT: Som Admin'c sier kan skjermkortet være grunnen og. Pluss at spillet krever mer når det spilles online... som e de aller fleste spill. Endret 7. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 har 128kb linjesending...men grunnen til at det lægger trur jeg er at jeg sitter på rommet mitt nere i kjellern, å routern er 2 etasjer fra å den trådløse motakkern kansje ikke var egna til å brukes tol multiplayer nårr jeg sitter så langt unna routern Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 har 128kb linjesending...men grunnen til at det lægger trur jeg er at jeg sitter på rommet mitt nere i kjellern, å routern er 2 etasjer fra å den trådløse motakkern kansje ikke var egna til å brukes tol multiplayer nårr jeg sitter så langt unna routern Det er mest sannsynlig problemet ja.. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 da erre bare å skaffe seg en kabel Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 trådløst bredbånd er ubrukelig til spilling, litt dårlig vær så ryker jo linja ned til ISDN fart. Lenke til kommentar
slash Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 har selv trådløst inet. når routeren sto i etasjen under, på motsatt side av huset, hadde jeg veldig få problemer med lag. jeg spilte spill som starwars galaxies, call of duty, unreal tournament 2003/4 og rtcw - enemy territory. Nå har jeg flyttet router til 1 m unna nettverkskortet, og det går ikke noe raskere, men har ingen drops. husk å skru av firewall. kjør adaware. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 jeg sitter i kjellern da....feite murvegger å greier....lægga ikke da jeg prøvde med kabelen min men den er defekt nå Lenke til kommentar
opera Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Sitter selv med trådløst nettverk her. Jeg sitter i kjelleren mens Routeren står oppe i første etasje. Dette er da gjennom et tak og en vegg. Spiller spill som CS,MOHAA,Call of Duty osv... Har helt stabil ping og ingen høye ping peaks. Men har lagt merke til at andre jeg kjenner bruker billige routere. Og de sliter noe. Legg heller et par tusen kroner i router og adapter istedenfor en billig bakke til 800 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå