ronnyaa Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 du må ha cpu for å komme i bios, RAM og om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
notorled Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 uten cpu får man intet skjerm bilde! Lenke til kommentar
Mima Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=994 Dette er kabbet og PSUen. Det funker med en A64 med 9800pro , 120gb hdd og dvd spiller sant ? Kraftig nok that is ? Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 300W PSU? La meg si det slik. Det finnes STOR forskjell i kvalitet på PSU er! En kompis av meg kjørte sitt relativt nye system (uten at jeg gidder å kommer inn på det) med en 540W PSU. Ikke pokker om den klarte å dra systemet, han fikk en ny på garanti. Akkurat samma greia. Nå har han en 340W PSU, og det er stabilt som et fjell! I mine ører høres dette problemet ut som rævva PSU. Try it! Lenke til kommentar
Mima Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 ok , det er en Aopen 300w. Skal få ham til å kjøpe en 360w chieftech. Har hatt den selv og den er rimelig god iforhold til pris. Koster 414,- kr på lokal sjappe. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei, jeg hadde _akkurat_ samme problem. Hos meg var det at jeg hadde tatt en for mye skrue under hk ... De dere boltene eller hva det heter, ta opp hk også ser du at det er ikke noe ekstra bolter(sånn som man fester skruene i). Det var det som var problemet hos meg, men kan jo være noe annent hos deg da.. hvem vet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå