nok6600 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 jeg har netcom abbo men greier ikke å få e-posten til å virke har gjort alt jeg kunne på netcom.no men hver gang jeg skal sende e-post kommer denne meldingen sending av e-post mislyktes sjekk e-post innstillingene er det noen som har opplevd det samme. pleaseee hjelp Lenke til kommentar
zand Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Bruker du smtp.netcom.no som utgående server? Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) bruker du riktig tilkobling da? du skal ha et "tomt" tilgangspunkt hvor du setter "internet.netcom.no" i tilgangspuktnavn... edit: verktøy>innst>tilkobling>tilgangspunkter>valg>nytttilgangpunkt>bruk std så setter tilgangspunkt i bruk til denne i epost innstillingen.. Endret 10. mai 2004 av Freak' Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 kan du forklare litt grundigere er ikke veldg godt kjent med e-post på mob Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Ikke jeg heller Kan noen forklare opsettet med epost på SX1? jeg har veldig mange epost adresser hvis det er kun noen som fungerer.... Det er snålt at jeg ikke får til epost på SX1 da det gikk som en drøm på N3510 EDIT: WOHOO:D Endret 10. november 2004 av Apple Ståle Lenke til kommentar
fashion Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Test ut dette mailprogrammet. Anbefaler dette på det sterkeste. Her fungerer alt som en drøm. Det eneste jeg kunne tenke meg er at man kunne opprette mapper for å sortere mailene. http://www.lonelycatgames.com/mobile/profi.../profimail.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå