Gå til innhold

Elitegroup green 556!

Anbefalte innlegg

Hei!

tenkte jeg skulle starte opp en tråd her med erfaringer rundt eltegroup green 556/551, 556 er vel bare en forbedring med tanke på støy...ellers er de vel like

Etter å ha vært inne på å kjøpe både tundra og andre, heller jeg nå mere mot 556.

Er denne maskinen egnet til foreksempel spilling (half life 2) (Farcry) ??

Når det gjelder minne kan man kjøpe 512 for så å oppgradere til 1024 senere?

Lurer også på service til multicom, og om dette firmaet har lang fartstid som selskap?

Så folkens, hadde vært veldig fint om dere kan komme med litt erfaringer rundt denne maskinen!!

Lurer også på om man heller skal satse på å kjøpe pc fra tunge aktører, som hp, dell fujitsu istedenfor å satse på ett lite selskap som multicom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får kjørt far cry på denne. Jeg kjører far cry på min 1557 @1024*768 /low-med details. Dette fungere utmerket. 556 har dessuten 128meg på gfx kortet i forhold til 1557 som har 64(værtfall tundra). Når det gjelder multicom har jeg bare gode erfaringer med de. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte en 556 pga støy og alu lokk :)

Lenke til kommentar

Tundra 1555/7 og ECS G551/6 er alle gode maskiner. Pluss til Tundraen er lengre batteritid, 1 usb port mer (esc har 2) og minnekortleser. Tundraen er vel også en centrino (har intel wlan, noe ikke ecs har). Nå er også ESC maskinene helt stille. 1555 hadde dårligere skjerm og skjermkort enn G551. 1557 har vel samme som G556, bortsett fra at de dyrere G556 har 128 mb ram.

Selv har jeg G551 og er godt fornøyd. Skulle ikke være vanskelig å finne andre synspunkter på disse maskinene her....Mildt sagt.

ENDRET: Forskjellen på G551 og G556 er IKKE fobedringer på støy. Begge disse modellene som blir levert nå er stille, og multicom oppgraderer "gamle". G556 har bedre specs. blant annet radeon 9600.

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
Tundraen er vel også en centrino (har intel wlan, noe ikke ecs har).

G556 som MultiCom selger er med Intel WLAN.

Skal være relativt enkelt og/eller billig å oppgradere den fra 802.11b til 802.11g om det spiller noen rolle.

B.T.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...