Mekkeren Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei, fikk ny tlf igår, og nå har jeg fiklet ganske mye med telefonen man jeg kan ikke fatte ogh skjønne åsen man kan få det internett greine på telefonen til å begynne å virke, kan ikke mota bildemeldinger o.l p.g.a at jeg trenger Wap visstnok. og har ikke noe som helst peiling på internett og den slags på telefoner. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 De færreste telefoner funker med WAP, GPRS og MMS når du kjøper dem. Du trenger oppsett. Slike oppsett får du automatisk av operatøren din. Hvilken har du? Gå i hvertfall inn på din operatørs hjemmeside på internett, og let der - det er lett å finne oppsett. - Telenor Mobil - Netcom - Chess - Tele2 Osv. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Takker for svar skal prøve det med det første Har telenor mobil. Endret 8. mai 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Uff da, du har ikke fått opp Nokia 6230 på listen sin ennda. da er det sikkert best å ringe til telenor da, eller kan jeg kansje bruke en annen moddel på min telefon? f.eks nokia 6220. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 ringte til telenor, så sendte de meg et oppsett. så nå virker det, det var litt gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå